sobota 17. září 2011

Opičárny pro Šimona/part two

Ne vždy věci dopadnou tak, jak jsme si je vysnili:o)))
Neuvěřitelně Michelinoidní miminko by v tomto svetříku koukalo na svět...

Druhý pokus (naprosto odlišný od původní vize) se jevil zdárněji...

 ...až se zdárnil zcela:o)

Navazuju na započaté druhým presentem pro mladého chlapíka rodinných známých:o) 
Třetí - a poslední - ze série Opičáren se bude tvořit dvojmo, aby z toho něco měla i Šimonova starší ségra, to musí být... Vyrážíme! Holčičky s taťkama do hor, matinky s ogárkama do nížin - snad tam budu dřív, než si to přečteš a budeš mít po překvápku, Leni:o)

6 komentářů:

  1. Jani, to je velmi povedená opičárna :-)
    Krásný víkend
    Věra

    OdpovědětVymazat
  2. Jani, hlavně, že se nakonec povedlo...né, že bych to neznala, jsem schopná rozpárat celý svetr, když to není podle představ :o)
    Mějte se krásně, pa Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Jani, doufám, že jste si pořádně užili výletování. Svetřík je přímo "nebíčkový" šíma v něm bude, jako andělíček...párání to dobře znám :-) Chlap, nemá rád, když něco párám, ale já to musím mít 100% jinak nejsem spokojená :-)
    Pěkný zbytek víkendu přeje M.

    OdpovědětVymazat
  4. Ach jo, taky chci miminko!

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Jani, nadherna soupravicka! Ja jsem tenhle svetrik a boticky delala pro vnoucka a take jsem parala, nez jsem trefila tu spravnou velikost. Kdyz se ale to pokroucene "neco" sesije, vysledek stoji za to! Ahoj Monika.

    OdpovědětVymazat
  6. Věrko, díky!

    Helo, Maríí, jsem ráda, že v tom nejedu sama. On ten původní svetřík byl na fotce náramně hezký, ale asi jsem zvolila špatnou přízi, nabylo to ono. Elizabeth Zimmermann mi naštěstí vytrhla trn z paty a její svetřík se pletl božsky...

    Bohdano, i já... :o)

    Moni, já osobně mám s tímto typem botek tu nejlepší zkušenost, hrozně dobře sedí. Pro J jsem měla i nadkolenkovou verzi, ta byla supr. A máš recht, ten svetr je zázrak.o)

    OdpovědětVymazat