čtvrtek 22. září 2011

Park mimosezónně


Máme tady na Vyhnálkově zámek s přilehlým parkem plným dokonalých zákoutí. Zvláště takto na podzim je to mana, doslova a dopísmene. Žerem to tu. Poměrově se nyní turisté dostávají do značné menšiny, což je určitě nevýhodou pro místní čokoládovnu a galerii, ne tak pro domorodce. Ten park je jedno z nejklidnějších míst tady vůbec. Od doby, co je přístupný jen hlavní branou a dvě vedlejší jsou uzavřeny, se dosavadní návštěvníci prosypali na dvě skupiny. Lidé, kteří si parkem krátili své cesty a lidé, kteří chodí do parku pro park. Patříme do té druhé, mnohem skromnější skupiny.


 Kaštánkové objevy. Pár čerstvých, ale B byla mnohem víc fascinovaná archeologickými nálezy kaštanů téměř zkamenělých:o) J je kvalitně zbagroval a mně by se ten jeden konkrétní tuze líbil jako očko na prstýnku, jéje...
     



Jojó, podzim podzimek, to se dycky dějou věci, dlouhé nosy, rašící parůžky - hladíme, nasloucháme, splýváme a děkujeme:o)

Finále týdne&víkend v příjemném rytmu!

6 komentářů:

  1. Jdu se hned podívat, jestli mi taky něco neraší...

    OdpovědětVymazat
  2. Jani, úžasné fotky, hezky si to užíváte. V neděli jsem jela kolem a měla jsem tuze velkou chuť do parku u zámku zajít. Miluju podzimní parky, jednou jsem se náhodou octla koncem října v Buchlovicích, na brození v metrové závěji šustivého listí nikdy nezapomenu...Jezíme na podzim do Lešné, děti za zvířátkama, já za podzimem, stromama, barevným lístí..., ale ještě nenaděšel ten správný čas.
    J. má stejný bagr, akorát nepoměrně zachovalejší než ten náš :-)))

    OdpovědětVymazat
  3. Jani, nejlepší po sezóně. Skoro všude. My se tam vydali v sezónu, ale nedošli jsme:)) Zasekli jsme se mezi panelákama na hřišti a pak už nezbyl čas na zahradu, neb vlak nečeká (oběd taky ne, jen minimálně:).Takže budeme muset dát druhé kolo, zřejmě celodenní.))))Na podzim to bude žůžo! Parůžky mě uchvátily, nádherný to živočich:) Blažková zdraví! R.

    OdpovědětVymazat
  4. Jani, to je moc krásné užívání! Nosy jsme dělali taky, ale parůžky, v tom jste novátoři! Jako vždy nádherně nafoceno, moc ráda jsem se s vámi prošla.
    PS: u nás se tomu objevování říkalo pídění...a že jsme toho vypídili :o)
    Krásné dny, zdravím Helena

    OdpovědětVymazat
  5. Nádherné podzimní fotky.

    OdpovědětVymazat
  6. Bohdano, raší, raší, na to já mám čuch...:o)

    Maríí, bagr je zánovní model, to bude tím. Za 38 v cukrošce, to jsou takové vděčné dárky... Jinak podzim užíváme, to ani jinak nejde, obzvlášť letos, v sandálech a nátělníku. blázinec:o)

    Radu, na celodenní kolo hoďte echo, zrobime družbu:o)

    Helo, Ameli, díky.o)

    OdpovědětVymazat