úterý 6. září 2011

Plastelína (a další)

 To takto jednoho krásného dne dostal J plastelínu. Jako teoreticky to pochopil, že je určena k seberealizaci manuálního typu, ale ten žravý démon, ten jej tedy ponoukal:o) Genetika je genetika a žravý démon po matce jen tak nepotlačíš... Tož se realizovala B, zatímco J spal. Pěkně skrouhla polovinu plastelíny, že tu druhou půli uložíme do časů, až z bratra vyroste uvědomělý občan. Brzy to bude, věřím tomu. Plastelína je totiž eňo ňuňo, stejně jako hlína, jíl, modurit a šecko další z této party! 





 Dětská tvorba je hrozně fajn. Taky patříte k archivářům veleděl svých/půjčených/spřízněných/náhodněpotkaných dětí? U nás teda už probíhá selekce špeků, B je produktivní až běda. Ale je fakt, že její obrázky mne tedy neuvěřitelně baví.
Občas si říkám, kam na to, doprčic, chodí?!

Humorná pointa nahatice - B dostává od sousedů takové ty serepetičky, co už se doma nehodí, ale člověku je asi líto je jen tak vyhodit. Překližková volavka, starý kufřík po vnoučatech, vyřazené učebnice, staré pohledy a tak. Tak se B chtěla sousedovi jakože revanžovat. Nakonec usoudila, že možná bude přece jenom vhodnější malbička na jiné téma, tak teď trochu napnutá čekám, co přijde tentokrát:o)
 
 Další výtvor parných dní - i Kocour už se těšil, až se svlaží v misce mléka:o)

A její typický humor. Když někdo napíše tuze reprezentativní uvítání pro usedlíky i náhodné kolemjdoucí, je potřeba to doplnit, aby byly informace komplet. Bez ohledu na bonton. Tož smrděl, bylo před deštěm, nic nenaděláš...

10 komentářů:

  1. Tak ten kanál mě dostal....super příspěvek....směju se už 5 minut a Kuba taky, i když ten má spíš srandu z mého smíchu:-) A obrázky jsou parádní...taky jich mám doma pár.nejvíc mě na nich baví ta naoprostá přirozenost a přímočarost s jakou děti naservírují jakékoliv téma. Třeba že smrdí kanál:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Jani...ty první tři fotky jsou úžasné! A nahatý obrázek a smradlavý kanál...:). Taky doma sbíráme podobné hlášky dětí, píšu to od jejich narození, mám na to speciální deníček a děti milují, když si sednem a já jim začnu číst, co kdy kdo vtipného řekl a ony se tomu pořád donekonečna smějí :))).

    OdpovědětVymazat
  3. To je výborné ! Mám od svých dětí ( pět kusů ) celý archiv obrázků, básniček a dobrodružných příběhů, které s gustem sepisovaly a ilustrovaly. S tím se člověk nemůže rozloučit.

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Jani, pořádně veselý příspěvek (tentokrát) S plastelínou jsme na tom stejně (i s tou žravostí po mámě), jen je to v ženském vydání :-) Obrázky zchraňuju všechny, mám je všude kde se dá, v pracovně, v kuchyni, jsou to moje oklady, páč ten starší (v mužském vydání) jich tolik neprodukuje :-) Pokud to formát dovolí, snažím se je zrecyklovat, píšu si na ně třeba recepty a zakládám.
    Ovšem to vodorovné značení na cestě mě dostaloooo, my máme kanál hned u branky a taky někdy smrdííí :-)))) Zdravím za kopec a díky za veselejší den M.

    OdpovědětVymazat
  5. Nádherné výtvory. Plastelínu má Jenda taky rád a musím dávat pozor, aby ji nestrkal do pusy.

    OdpovědětVymazat
  6. Jani, vůbec nevím, jestli to mám vzít od modelíny nebo od štětce či křídy :o) Je to prostě holka šikovná (po rodičích!)
    I já mám velmi bohatý archív a za dlouhých zimních večerů se báječně bavíme...
    Taky se bavte! Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
  7. Když jsem si to všechno ještě ráno četla, věděla jsem, že den bude dobrý. Tvoje slova jsou přesná jako vždy,a jak říkáš, genům neporučíš.
    Tak dobrou,B.

    OdpovědětVymazat
  8. Jano, at' žije plastelína/modelina česká -- vozili jsme teď sebou mezi kontrabandem v kufřech a hodně nás také baví. Jenom že nemáme v rodině tak šikovnou úmělkýni jako B. :) Malba a vzkaz na chodníku jsou pecky - vidím, že se na Kohoutím Vršku pořád dobře bavíte. :) Krásný podzim! Ellen

    OdpovědětVymazat