čtvrtek 6. října 2011

Cestou za pámelníkem (a ještě dál)




Rozjely se kroužky... Na dny nám to vyšlo jako loni, jen se prohodil Skaut s výtvarkou (což pro nás znamená středeční sólojízdy o půlhoďku delsí, nic víc). Jak jsme loni běžně stíhali Velký Okruh, letos jsme skromnější. Mnohem skromnější. J touží po samostatném přesunu odkudkoliv kamkoliv, tak je to nějak na dýl:o) Dneska jenom pámelník, spousta psů, minifabrika s obdělávací technikou a spící traktůrek. Bodré tetky, šišky, listy a kameny už jsou standardem. Takový folklor tutok. Ztracené zahradnické nůžky - taky už folklor, takový můj, malý, osobní...

Přímý spoj do nebe. Příště jedem! Večerem v srdečním rytmu!
U nás se teď pomalu ani nic jiného nepěje, též taký folklor:o) 

10 komentářů:

  1. J je parádní štramák - ten svetřík, hmmmmm:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Ano, velice elegantní fešák!
    P.S.Taky bych si přála takovou startovací dráhu....

    OdpovědětVymazat
  3. Jo, kroužky! :-(( pro mě za volantem, neb jsou ve městě...ale letadla jsem dnes cestou z plavání pozorovali taky - pokusila jsem se jim vysvětlit, že i když letí k zemi, tak nepadají :-))) Takže tahle přímá cesta do nebe by se mi docela hodila!

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoja Jani, hezky to máte zařízené. Copak je "pámelník" pro mě slovo neznámé... J. je šikulám veliký. Frajer...

    Dneska jsme zpracovávali zelí, tak jsem si vzpoměla na Tvůj nedávný blog...všecko jsem zdokumentovala, fotek fůry :-)

    Zahradní nůžky...to je kapitola sama pro sebe, ty by měly mít nějaké detekční zařízení...taky nevím kde se jedny moje nachází, ale ony časem někde vyvstanou na povrch...

    Kde, že je zastávka na cestu do nebe? M.

    OdpovědětVymazat
  5. Minule mobil, teraz nožnice, ... rozmýšľam ako nevedomky selektuješ zo života už nepotrebné veci:) (Úbytok pamäťových buniek vplyvom veku som hneď zamietla, veď sme ešte mladice:)

    Ja mám skôr demolačné obdobie, ako prvú som odpravila tlačiareň, pokračovala som s lepiacou pištoľou a teraz čakám čo bude nasledovať:))G.

    OdpovědětVymazat
  6. Jani ,
    krásné podzimní procházky máte s J , jsou to jedny z nejhezčích chvilek, kdy jste jen vy dva a J při nich objevuje svět kolem Kohoutího vršku :-)
    A dnes jste se vydali na cestu do nebe ,...tak šťastnou ! :-)
    Ilona D.

    OdpovědětVymazat
  7. Svetřík je prostě super, hned mi padl do oka, J to sekne.

    Hezký den, Ilona

    OdpovědětVymazat
  8. Katko, štramák měl momentálně zprasený všechny litačkové gatě, tak musel štrádovat v riflích...

    Startovací dráha na kraji Vyhnálkova, na vršku protějším ke Kohoutímu, Zahradnice...

    Maru, pámelník jsou bíle kulky, co po našlápnutí puknou... Taky jste to dělali/děláte, jen možná nevíš, jak se tomu říká mezi skutščnými znalci (kam já nepatřím, jen jsem byla jedním z nich poučena)...

    Gabi, taky už se děsím, co to bude příště. Mám už slíbené nůžky s paměťovým zařízením, GPS a navigací proti ztrátě. Nevím přesně, co to znamená, ale třeba to klapne...

    Ilono D., ony ty prochajdy jen s jedním dítětem bývají znatelně klidnější, ač je J celkem temperamentní a chvíli nepostojí... Díkybohu!

    Ilono, svetřík je podle tohoto návodu, šel svižně...

    http://www.ravelry.com/patterns/library/baby-sophisticate

    OdpovědětVymazat
  9. ...tož tak je to, zase jsem o kus chytřejší, máme ho kousek v sadu. Toho http://botanika.wendys.cz/kytky/K509.php
    Mám k této rostlině respekt, páč vím z dětství, že je jedovatý...ale práskali jsme taky...ZdravíM.

    OdpovědětVymazat
  10. Jojo, Maríí, to je ono! O účincích vím, Kuře poučeno, v těchto věcech relativně zodpovědno:o) Samo hlídám ostřížím zrakem a užívám si lupkání spolu s ním. Puk a dobrou:o)

    OdpovědětVymazat