úterý 11. října 2011

Ježkovy voči!

 Ty východy slunce začínají být fakt k sežrání. Co den, to pecka. Dnešního bych si možná ani nevšimla, ještě jsem spala, když jsem vařila kafe a chystala snídaně a svačiny, ale ta záře nám zabalila do tepla celou kuchyň, to se pak těžko míjí...


 S nástupem dnů imrvere promrholených zůstal i kuchyňský stůl bez ubrusu a s věčně roztaženými výtvarnickými proprietkami. Obloha bývá momentálně přeci jen většinou došeda, což mně nevadí, ale kouknout sem tam na barvičky mne teda ba mnohem víc:o) Podobný efekt, jako lentilky (bez vedlejších účinků)! A když už teda ty barvy máme, tož pome, děcka, hopa! (No jo, mami...)

   


 Ježčí rodinka od B ♥

 Jéža Samotář od J und matinky...

Technika kombinovaná (značně): 
podklad - tráva+obloha: vosková rezerva
mraky - razítkování (česnek a mrkev, obé napůl, česnek ideálně den odleželý - trochu seschlý, má pak hezčí kresbu, jemnější - čerstvý tiskne celou plochou řezu)
ježek - vytrhán/vystřihnut z barevného papíru, "bodliny" nalepené ze starého vypáraného svetru
dokončení - bukvicové tulipánky z Parku našeho

A též mám od B nový náhrdelník, dělala na dutinkovači, z Geishy + vinutky.
Ó, já se mám:o)

7 komentářů:

  1. Ver never, nebyť popisu cesnak v pečiatke neuhádnem:)) Ale celkový dojem, ti poviem, že bravissimo grandissimo:) Gabi

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to je paráda - zaprvé ta první fotka (obdivuji schopnost tak brzo ráno fotit:-) no pak ten česnek - myslím, že zítra budem razítkovat;-)

    OdpovědětVymazat
  3. Ty se teda máš a ty ježci a razítka a náhrdelník...Ne nadarmo se říká, že geniální věci jsou založené na principech jednoduchých.
    Prostě krásný,
    zdravím. B.

    OdpovědětVymazat
  4. Ach, ty ježci. Jak nám v Kanadě chybí! Moc povedená práce - rodinka i samotář. :) Vidím, že podzimní počasí (šedá obloha, zima) má vysoký tvůrčí účinek; sláva! Mějte se a snad Vám vydrží ještě ten krásný perník... ke kávě to musí být mňamka ;) Zdraví Ellen

    OdpovědětVymazat
  5. Jdu kolem a mrkám, jak si to hezky užíváte, ty chmurné dny...včera jsme ještě řádili venku (možná vložím foto, dá-li MD trochu víc času :-)) No, ale dneska už je to opravdu na ty barvičky, máme mít odpoledne kamarádku ze školky na návštěvu, tak vymýšlím, čím je zabavím, barvičky a listí to jistí :-)) Měla být dneska ve školce drakyáda, kvůli počasí odložena na ...neurčito...
    Náhrdekník a výtvorky úžasný, šikulové největší. ZdravíM.

    OdpovědětVymazat
  6. Kohoutíá vršek je kreativní, pracovitý, vtipný, dojemný, a proto má u mě ocenění!
    Hezký večer, zdravím Helena

    OdpovědětVymazat