čtvrtek 13. října 2011

Rottovic






Jsou věci, které si člověk prostě MUSÍ vyzkoušet:o)
Ať už kuličkový, nebo matičkový, event. další libůstky z této stránky...

6 komentářů:

  1. Velmi zajímavý a efektní počin, že by jsme tatínkovi vyloupili dílnu :-)). Vidím, že tyrkysová frčí :-) ZdravíM.

    OdpovědětVymazat
  2. Moc hezký,taky jsem na tyhle stránky nedávno narazila.Jen jsi akčnější,já to ještě nevyzkoušela.
    Hezký den.
    Veronika

    OdpovědětVymazat
  3. Hele teta!! Vůbec nestíhám, jak vy jste plodní!! Ty matičkové jsou super!! A náhrdelník z ořechu, ten mě fakt dostal. A ty východy slunce, tak to je revanš za to opoždění tam u vás horalů, páč my tady máme šílené mlhavé (no, možná spíš smogové) rána...takže blednu závistí. Česnekové razítka jsou luxusní, už vidím takový balící papír:) Když tak vidím to J autko v akci, zřejmě budeme muset jít pohledat pár kamenných, nějak máme všechny bez pneumatik (to v lepším případě:), ostatní bez kol. A nebo k J do učení:) Jani, mějte se stále tak krásně a někdy ahoj- pořád vás mám v hlavě:) Radka

    OdpovědětVymazat
  4. Náhodou jsem včera narazila na tenhle postup: http://www.michaelannmade.com/2011/07/woven-friendship-bracelet-tutorial.html Ten musíte vyzkoušet taky. :) A já zas všechny ty, co se zkoušely na kohoutím vršku. :)

    OdpovědětVymazat
  5. júúúúúú! tak to je něco!

    OdpovědětVymazat