sobota 15. října 2011

Osa všední (stůl - kastláky - svět)



 Matka polívku bramborovou, J plastelínovou. Těžko soudit, která byla lepší, krásně zahřály obě (jedna břuch, druhá centrálu♥)...

  Poklady za podklady (nádechy za data). Ano, Gabi, to je šiška z hromady, za kterou padl mobil. Čert vem všechna ztracená čísla, ale ty poslední SMSky od lidí, kteří už nejsou, ty mne mrzí fest. Kdyby někdy někdo z vás našel v okolí Pardusu starý dobrý LG KU580, je můj. Na odměně se istoistě domluvíme. Možná:o)


Podzim lákáme. Háji se furt nechce zlátnout, tak sbíráme disciplinované listí z okolí a lanaříme. To půjde. Kaštanová zvířátka vznikla silně pod vlivem, ale spojení kaštanů a zažehlovacích korálků nás vážně dostalo:o) Pruhované punčochy jsou totiž srdcovka...

Dobrou z Vyhnálkova! Bo trocha kýče ještě nikdy nikoho nezabila:o)))

PS: A tohle prý není kýč. Kýč je totiž údajně cokoli, co se tváří jako něco, čím není, jsem byla poučena. Třeba plastový vypínač s dekorem dřeva je kýč, alébrž se tváří jako dřevo, ale je to prostě JENOM plast...

Kdežto tohle je Příroda, která prostě JE Přírodou :o) Howgh.

9 komentářů:

  1. Jani, jako vždy pravdu díž...ten ztracený mobil mě mrzí i za Tebe, to se někdy tak přihodí, ale až s odtupem času pochopíme proč se to muselo stát, uvidíš :-) Já a můj mobil máme taky příběh, ale o nás to tady není...
    Ten přírodní úkaz co máš na poslední fotce jsem včera fotila taky :-) Foto vypadá dost podobně, jen z jiného úhlu :-))...jen tak není to cesta na Barák? ZdravíM. za kopec a příjemnou neděli přeju, my razíme asi konečně to ZOO

    OdpovědětVymazat
  2. ty bláho, já si snad taky vyrobím kaštanový zvěřinec!!!

    OdpovědětVymazat
  3. Ach tie vaše každodenné, všedné, obyčajné ... krásy...:)
    G.

    OdpovědětVymazat
  4. Jé, dík za song:) A za tu "centrálu", ta mě fakt dostala!
    Utikám vracim se běžim a křičím a mám se.

    A sbírejte, za chvilu nebudete stíhat, beztak! Též sbírám a spolubydla kroutí hlavou, co dělám bordel prej. (Já listí, psisko šišky a je vyzdobeno:))

    OdpovědětVymazat
  5. Stratu svojho mobilu som na blogu "oplakala" už aj ja, takže viem, že niečo sa fakt vrátiť nedá, ibaže by nejaký dobrodinec zavolal na posledné číslo ...
    Odovzdávam tebe a tvojmu blogu ocenenie (viď u mňa na blogu, je na tebe ako s ním naložíš), aj keď nie vždy rozumiem o čom píšeš :), ale aj tak nedopustím na tvoj blog a pravidelne ho čítam.

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj Jani :) nádherný blog s nádhernými fotečkami som veľmi rada že vďaka Kinge bol mnou pre mňa objavený:)S tvojím dovolením sa tu udomácnim a pravidelne sa budem inšpirovať :)

    OdpovědětVymazat
  7. Maríí, to jsou velmi, velmi malé věci, neřešit:o) Přírodní úkaz týž a Barák v mailu.o) pa

    Markét, jo jo:)))

    Ivo, kaštanových není nikdy dost, to se musí!

    Gabi, já ty Vaše taky ráda ♥

    Vendu, centrála je jasná:o)) pak už jen samý pobočky, ale to si každý musí rozvést sám:o))) Bordel?! Nechápe nic... :o)

    Kingo, už nezavolá, mám paušál, takže SIM je blokovaná hned od večera dne ztráty. Mám teď jen v hlavě brouka z toho, jestli je nesrozumitelný obsah nebo forma (moje občasné prasorské výrazy...)...

    R Ajko, moc děkuju, jsem ráda! Užívej dle libosti, inspi není nikdy dost.o)

    OdpovědětVymazat
  8. Naprosto dokonalé fotky domácí pohodičky!!!!

    OdpovědětVymazat