středa 5. října 2011

Poslední babí, říkali...


       
Dopolednem (ještě) se slunkem v zádech. Listy po sobě kreslily, kafe se vyhřívalo na studni a mrtvý mech tepal mezi tisíci uspěchanými kroky navzdory všemu a všem...
Zítra už prý ne-e, to leccos dobrého věstí. Opary, mlhy, sychravý podzim. Už je čas.

 Když jsme se s J vyvalili na Vyhlídce, začal nosit podzimní květy a vždycky, když mi je předával opatrně jako klenot z nejcennějších, opakoval jméno své ségry a ujišťoval se, že rozumím: "B, ano? Ano?". Tož slaďoch. Tak jsem je k sobě skládala a říkala si, že by jako bylo hezký, kdyby jim to vydrželo, třeba...
PS: Ta folie ze zateplování baráku je docela efiš, co?

8 komentářů:

  1. Čauko Jani, čoveče dneska jsem měla celý den stejné myšlenky, obědvaly jsme s El. na terase a chtělo se mi poslední paprsky vyfotit, ani nevím proč jsem to neudělala, chtěla jsem si tu poslední chvilku užít a vtisknout do paměti :-))možná protože, bych to neudělala líp, jak Ty, jsi na to mistr ...zítra snad ještě aspoň trošku posvítí, doufám, přeji si...
    Folie je drsná, ale efektní, super matroš ve velké metráži, to bude kytiček...jestli Ti pochybí, klidně písni, ještě jsme v procesu zateplování soklu :-) Jinak jsem moc ráda, za fajn příspěvek, zdraví...M.

    OdpovědětVymazat
  2. Kdyby jim to tak vydrželo...tak ta věta mi často běží hlavou, když vidím své děti (14 a 21). Puboš, který si většinou dává pozor, aby projevil své city, se těší na ségru, tak ho seřve, kdy si o to řekne a on ji poslechne (narodíl od rodičů)...a pak sedí a drbou pedagogy, vymýšlí dárek pro babičku, jdou spolu do města a kují pikle...kdyby jim to tak vydželo...
    Krásný den, jani!
    Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Je to u mě divné, ale už se taky těším na ten sychravý podzim...a pak ty návraty domů k teplému čaji :)!!
    A dětem to Jani vydrží, tím sem si jistá...kydž mají doma takové podhoubí!!! A takovou mámu!!
    Pa

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné rozloučení s babí zachyceno na fotečkách , v kytí i v dětech :-)
    Třeba vydrží ,...;-)
    Ilona

    OdpovědětVymazat
  5. Moc milý príspevok..... vidieť, že si to skutočne užívaš....tie momenty ..... krásne zachytené.....
    pekný deň

    OdpovědětVymazat
  6. Jančo, vo vašej blízkosti ešte aj mach začne rytmom srdečným tepať:) A ja si vravím, snáď ešte dnes trochu posvieti... :)
    Gabi

    OdpovědětVymazat
  7. Pěkné fotky. Podzim mám moc ráda..a Jenda miluje přírodniny - kaštany, žaludy, větvičky...

    OdpovědětVymazat
  8. Maríí, tak vidíš to, nakonec ještě trochu hřálo, zlatá Morava - co se neštymujících předpovědí týče:o)) My té folie našli jen malinký trojúhelník, válel se u patníku, to tam J nemohl nechat ležet!! A tak nakonec bodla, tak...:o)

    Heli, budeme věřit, moc bych si to přála (ale mnohem více bych to přála jim, dětem, protože je to fajn, když to mezi sourozenci ladí)... Opatruj se, j.

    Markét, návrat k teplému čaji a praskajícím kamnům, no jéje, to bude lahoda. Těším moc! Podhoubí:o)) Spíš podestýlku, tady na kOhoutím vršku:o)

    Ili, Evi, Ameli - moc děkuju, moc...

    Gabi, uzavřu, kde jsem (s Marvael začala)... sledujeme častěji předpověď ze Slovenska, sedí nám líp:o) Svietilo ♥ pa

    OdpovědětVymazat