pondělí 17. října 2011

Sladké díky

 Velký dík pro Katku, Helenu, Ilonu a hlavně Kingu, jejíž srdce mne přimělo konečně poslat dál celou tuto srdíčkovou štafetu. Jen na okraj podotknu - moc Vám čtyřem děkuju, že padla Vaše myšlenka na mne a můj blog. On je někdy ten pocit, že člověk dělá něco, co dává smysl, strašně důležitý:o)

Recept na švestkovou mňamku je jiný, než jaký dělává teta Marie, ale asi tak nejblíž, co jsem dosud objevila.
V listopadu, až se vydáme na sever, si vyprosím tetin origoš a to se teprv budou dít divy!

A dále šlu (pojmu to jako propagandu služebně mladších blogů, ju?):
Maríí, Katka-Vevka, Calenndula, Dáša, Vendu, OK Olča, Nicenka, Monika. Služebně starším blogem je ten z Města Lesů, ale ten je zase daleko, daleko, daleko, tak Vám jej trošku přibližuju, páč je tam hrozně milo.Věřím, že mnoho 
z těchto výše jmenovaných blogů už je v hlubokém povědomí široké čtenářské obce, ale inspirativních/tvořivých/sdělujících a sdílejících blogů není nikdy dost...

Novým týdnem s očima dokořán a úsměvem na rtu (v případě varianty notaktotedatěžko k tomu doporučuju na chvíli pevně sevřít víčka, zhluboka to prodýchat a věřit.).

10 komentářů:

  1. Jani, tvůj blog byl jeden z prvních, který jsem začala před časem sledovat, vždycky se těším na další příspěvek.
    Máš světu co říct, nabídnout. Svědčí o tom nejen ocenění, ale hlavně počet návštěv na blogu ;)
    Přeju hodně nápadů a inspirace do budoucna.
    Ilona

    OdpovědětVymazat
  2. Naprosto souhlasím s jmenovkyní Ilonou ;-)
    Jani, Váš blog jsem také objevila mezi prvními, ještě než jsem vůbec tušila o čem blogování je ;-)
    A úplně jsem mu propadla ;-)
    A tady je důkaz, že i ženské ,, na mateřské " umí, vědí , žijí !
    Jani , foťte, pište , inspirujte nás ,smysl to má , protože nejen já k Vám moc ráda chodím na návštěvu :-)
    Ilona D.

    OdpovědětVymazat
  3. Hlásím se k variantě notaktotedatěžko:-) Oči dokořán by šly, ale ten úsměv na rtu.....

    Blahopřeji k ocenění (dala bych Ti jej též, jen zatím nevím jak na to), a moc děkuji za propagandu. Jak píšeš, je fajn, když Ti občas někdo připomene, že to má smysl. (dělám jako bych psala blog 10 let)

    PS: Zas bude dobře.

    OdpovědětVymazat
  4. já jsem taková blogerka na baterky, nemám moc čas sledovat ty, co vyloženě neodebírám, moc nekomentuju, taky že nemám čas, tož pak se ke mně těžko kdo dostane, takže díky za propagandu, pa, o.

    OdpovědětVymazat
  5. Tak tomu říkám poděkování! Koláč je super, pochutnala jsem si, jako vždycky u tebe, a nemusí být zrovna napečeno...
    Pa Jani, Helena

    OdpovědětVymazat
  6. Veřejně děkuji za ocenění, moc, moc si ho vážím :-))) Maríí

    OdpovědětVymazat
  7. Jani, dík dík dík! Je to nakopnutí do další práce, která mě baví;-)

    OdpovědětVymazat
  8. Jano, moc děkují za ocenění -- milé překvapení v útery ráno, které jinak byl zatím hodně klidný.:) Přejí pěkný (třeba i sladký) útery na Moravu! zdraví Ellen i město lesů plné listí

    OdpovědětVymazat
  9. Jano, vždyť já Ti ještě nepoděkovala, TOŽ děkuju moc!! (A já si říkala, proč mám tolik návštěv z rooster hill ;) Ha, teď koukám, že jsi ocenila Ellen a zrovna ona mě napadla jako první, komu bych to ocenění přeposlala! Hmm, prekérní situace..:)

    OdpovědětVymazat
  10. to jsem vůbec netušila! Jani, moc děkuju! dnes jsem tu u Tebe hledala recept na sypanou buchtu (povedla se i z kukuřičné, pohankové a celozrnné pšeničné mouky), kouknu i na další recepty a tady totok!
    je to pro mě pocta. i když myslím, že nejsem moc aktivní blogerka a něco přidám jednou za uherskej rok...o to větší mám radost, že to někoho baví.
    ještě jednou děkuju a měj se pěkně ♥

    OdpovědětVymazat