čtvrtek 24. listopadu 2011

Hrátky a hračičky





 S nastávajícím klesáním rtuti za sklem přichází čas na další barevnou, hřejivou, ňuchňací deku. Navíc - ta v noci uháčkovaná kolečka jsou skvělou denní zábavou pro jedny malé neposedné tlapky. Vyvléknout, navléknout a komín a naložit na náklaďák... dobrodrůžo! Mamčiny hrátky synovy hračičky, dokonalé. Dopřávám s úsměvem, já si totiž momentálně užívám hračičky své, objevené zcela nedávno v jedné z krabic na té parádní půdě... 
Úsměvné, jak někdy stačí ke štěstí strašně, strašně maličko...



  

 Hodně radosti vinšuju, ať už z každodenností, nebo překvápek z nejpřekvapivějších ♥ opatrujte se a užívejte!

PS: Ještě doplňuju a děkuju za maily k minulému. Nedala jsem možnost komentů, protože jsem ten příspěvek primárně vnímala jako zaznamenání pocitů ze ztráty taťky. Moc díky za Vaše postřehy z období revoluce, neuvěřitelně zajímavé čtení, děkuju moc za sdílení! Muselo to být strašně silné období...

16 komentářů:

  1. no konečně můžu komentovat, minulej příspěvek moc krásnej (jako víc tady u tebe, mám to tu čím dál radši:), taky mi bylo v 89 klackovitých 8 let a souhlasím, Štěpán je každopádně nejhezčí jméno pro kluka, můj Laďa to jméno nesnese a tak radši pořídil druhou holku než aby musel dávat Štěpána:))fakt, moc zdravím

    OdpovědětVymazat
  2. Jani,
    a já proč mi nejde komentovat ;-)
    Já byla zrovna na gymplu a pamatuji si jak jsme tu dobu jako studenti prožívali a co teprve ti vysocí študáci v Praze !
    Jinak máte krásné barevné hrátky :-)
    Je hezké, když si každý najde na všem to svoje a znovu objevené věci jsou ty NEJ vzpomínkové poklady :-) !
    Užívejte na Kohoutím vršku !

    OdpovědětVymazat
  3. Jani, hrátky na dlhé zimné večery, júúj to bude teplučká deka. Vidím, že bude hravá farebná. Teším sa na foto, keď bude hotová. Tiež som si vymyslela rovnakú zábavku, ale vidím to na "hoooodně dlhý príbeh". Krásny deň. Renata

    OdpovědětVymazat
  4. Jani, krasne odpoledne. U vas vlastne ani nemuze byt smutno, staci jenom vytahnout krabici s vlnou a duha je u vas natotata. snad se taky nekdy do podobne barevne pustim, nemusis se u ni zvlast premyslet v kombinovani barev....proste se hackuje a sni...:o) barevny zbytek tyden Misa z kopcu ( Francie)

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné hračičkování. A zvířátka z půdy, to je moje slabost... :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoooj Jani!
    Ty barvy, to je hotová terapie :-) Nějak mi začínají v té šedi poslední dní chybět...díky absenci modré oblohy si letos chystám aspoň bledě modré vánoce :-) M.

    OdpovědětVymazat
  7. ten zajko je krásny, a všetky fotky, nádherný príspevok :)

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj Jani, ta dečka vypadá slibně. Mohla bys, prosím, pro úplné háčkovací tragédy poslat návod, pokud možno blbuvzdorný :). Moc díky. Zima přede dveřmi, večery dlouhé, pokud teda neusnu u uspávání dětí :), a tak bych se na ni vrhla. Úplně po hlavě. Měj se krásně.
    Zuzana

    OdpovědětVymazat
  9. Háčkovaná deka bude super, kolečka by se u nás jako zábava taky ujala.
    Hezkou adventní neděli, Ilona

    OdpovědětVymazat
  10. Moc, moc Vám všem děkuju za echa, radost mám...

    Zuzko, doplnila jsem Ti do článku prolink na Attic 24, Lucy má na hexagony fakt hezky nafocený tutorial, step báj step... každopádně kdyby něco, tak křič, není problém dát hlavy dohromady, to punde... pokud teda neusnu u uspávání dětí:o) Fandím, už jen pro to vrhání se po hlavě, druhý styčný bod (hned po těch dětech).

    OdpovědětVymazat
  11. Ahoj Jani, po velmi náročném týdnu relaxuju u Tvých barviček, zdravím za kopec :-)) M.

    OdpovědětVymazat
  12. Hexagony, to jsou ony!!! Díky za link, jdu na ně, pokud mne ony nedostanou a hlavně po hlavě :). Dobrou noc. Zuzana

    OdpovědětVymazat
  13. Maríí, díky, jsem ráda, že přispěju svou trochou ke Tvé rekonvalescenci:o))) I když u Tebe člověk nikdá neví... jak Ty to máš vlastně s tím klidem, toužíš vůbec nebo ani ne-e /jako třeba my se Zuzanou, bo se vrháme po hlavě:o)/??! Dobrou.o)

    OdpovědětVymazat
  14. Jani, tak jeduuuu :), rychlost sice šnečí, ale dle skutečně blbuvzdorného návodu drahé Lucy se mi to fakt povedlo. První hexagony jsou tu, stálo mě to sice trochu krve, potu a slz (toto zvolání bude Lucy určitě blízké). Tak jsem si říkala, že jako velkej úspěch, ale pak jsem uviděla odkaz na tvé japonské květy a ....Nemám slov. Uvažuješ o podobném výtvoru do prodeje na flér? Neb návod ve francouzštině je pro mne nezdolatelný :( a bojím se, že vlastně v jakékoliv jiné řeči taky, vypadá totiž poněkud sofistikovaněji než ten můj upocený pokus o hexagon. Dobrou Zuzana

    OdpovědětVymazat
  15. Jani, ty hexagonky budou úžasný, moc obdivuju:-) já bych tohle nedala protože se prostě nepoperu s těma dodělávkama z druhé strany (deka přece musí být oboustranná ne?;-))no a mě by tam ty camfoury trčely nebo se mi to páře.....no prostě fuj tajbl...obdivuji, obdivuji...a zůstávám u oblíbeného "neat ripple" kde na boku nic nepokazím:-) at to jde od ruky a je u toho veselo!

    OdpovědětVymazat
  16. To jsou opravdu nádherné barvičky, připomíná mi to ten úžasně bohatý podzim, po kterém tu bohužel už není ani památky. Žjova, takovou panenku jsem taky měla. Davida, můj bratříček malý... :)))
    Mia=)

    OdpovědětVymazat