pondělí 14. listopadu 2011

Ohlédnutí svatomartinské a vyhlídky Ježíškovské

Tak jako k Martinovi patří husa se zelím, mladé víno a sníh, patří k němu i svatomartinské rohlíčky. Husu si vzala na starost mužova mamka, víno taťka, sníh zůstal zatím v nedohlednu a rohlíčky zůstaly již tradičně na nás. Od doby, kdy jsem objevila tento recept, se u nás jiné rohlíčky nepečou. Jsou velmi, velmi jednoduché a velmi, velmi... žravé. Nejde to nazvat jinak:o) K těstu ladí všechny náplně, ale nás nejvíc dostala ořechová. Letos jsme pchali tvarohem a jako též fajn.
 




A zatímco se rohlíčky zrcadlí v okně kuchyňském...

...na okýnku sklepním už se pomalu hromadí žádosti na prezenty pod chrasť. Tak jsem zvědavá, s jakou pochodíme. Ale hodní jsme byli, to zas jo...

Audi A8 chce můj muž-neřidič a to BMW ještě upřesňuji  - Touareg nebo Touran, ať se vlezem. Díky...



  Jinak taková normálka všedňoučká milená, po škole úkoly a hurá na nějakou tu výtvarku, návštěvy, Scrabble, Osadníky, lodě a Malou Čarodějnici, ale ze všeho nejraději ještě pořád lítáme venku a ideálně s drakem:o)

14 komentářů:

  1. Jejda, tyhle rohlíčky miluju, naposledy jsem je dělala na Hynečkovy křtiny:-)) přeju ještě hodně krásných podzimních dnůůů...

    OdpovědětVymazat
  2. :))))))))))))))) tak jeziskovi som este nepisala, ale vidim ze musim, aby som nebola posledna a aby sa mi neuslo uz len hrackarske auticko .)))) Som sa pobavila na tom liste...dakujem za sprestrenie vecera :)

    OdpovědětVymazat
  3. Jani ,
    teda ty jsou , až se sliny sbíhají.
    A ježíška je třeba si pojistit ;-) , dobře to děláte !
    Krásné dny všední, "normální - nenormální" přeji na Kohoutí vršek !

    OdpovědětVymazat
  4. ty děti jsou nádherné. jsem to zapomněla minule napsat. a děkuji, zkusím nakrájet Jelena, snad se nebude moc vzpírat.

    OdpovědětVymazat
  5. Anonymní16.11.11 8:17

    Škoda, že ty fotky míváte tak tmavé... Nebo že by Váš rukopis a záměr? T.

    OdpovědětVymazat
  6. Katu, mlask mlask, ať dojezd podzimu chutná minimálně tak sladce jako ty rohlajze!

    Zuzko:o))) tož u nás zatím v předchozích letech furt ticho po pěšině, tak zkoušíme jinako:o) Moc si od toho neslibujem, ale co by kdyby.o) Opatruj se... a piš! Já myslím, že aspoň zkusit se to dycky musí, co?

    Ilono, jsou. Fakt. A hlavně teda dobré stejně jako jednoduché... neuvěřitelně:o)

    Cal, moc, moc Ti za děti děkuju! Kdyby Ti nešel Jelen, Palma jde krájet snáz - aspoň já mám tuto zkušenost. Myslím na Tebe, pa!

    Tož, Téčko, tmavé fotky... Možná rukopis, možná záměr, možná rozlišné nastavení monitoru:o) Je pravda, že fotím zásadně bez blesku, ten já fakt nerada. Škoda to není, je to prostě fakt.o) Spíše je škoda, že se pod svůj komentář normálně nepodepíšete, dyť o nic nejde... Mějte se, J.

    OdpovědětVymazat
  7. Teta, úsměv na tváři smi zase vyloudila:) Jak krásně si lítáte a ty jedlé velmi velmi velmi rohlíčky, ty máme moc rádi, no a konečně Ježíšek, fakt teda, vy jste čísla:)))) To mi připomnělo naši J., přála si dotykový (či takový nějaký,moc nemám přehled) telefon a my že,to né, to je moc drahé, teď nemáme peníze a ona- Hm, tak jo, tak abyste ušetřili, tak nejdřív zkusím Ježíška:) Tak hojte hoj! R.
    PS.: tmavé fotky jako fááákt závidím!!!!

    OdpovědětVymazat
  8. Jani dobrý večer, začala jsem nakukovat přes Radu a teď celkem pravidelně...chjo :) jsem zavislá i na těch tmavých fotkách (bez legrace). Rohlíčky vypadají báječně..a díky minulému příspěvku už se u nás doma slizuje nejen v pračce, ale i v případě umývání koupelny..apod. Mějte se krásně! (PS: blog je u nás zamčený, ale pokud bude chuť, ráda pošlu pozvánku workingmama@email.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Anonymní18.11.11 7:46

    Však já jsem jen řekla svůj názor na ty fotky, to nic nemění na tom, že sem občas nakouknu, jen mi prostě přijde, že na ne tak tmavých fotkách by vše líp vyniklo, ale rozhodně je to Vaše věc a já Vám to nebere :-)
    A k tomu podpisu: nevidím nic špatného na tom, že napíšu jen začátek jména. I kdybych napsala celé své křestní jméno (a vězte, že by mi to nevadilo, ale prostě se podepisuju T.), tak Vám to nic neřekne :-) Takže pro mě je to úplně to stejné. T.

    OdpovědětVymazat
  10. Ráďo, J má jasnou představu, to je vždycky dobře! Dříve nebo později, Ježíšek nebo Vy... My taky doufáme, že B tu turistickou GPS přinese Ježíšek, protože jinak by to musel být dar, na který se později seskládá celá širá přízeň (kterou moc nevládnem, tak nevim). Jo, ještě chce pletivo na plot, to mne fakt pobavilo. Praktická moderní dívka to je:o) Čuste und těšíme!
    PS: Moc děkuju...

    Mijo... děkuju za čtenáře, závislost a hlavně za to, že se tady necháváte inspirovat - slizu zdar! Mail máte na cestě, za pozvání DĚKUJU, vážím si, vážím:o)

    OdpovědětVymazat
  11. ach, hned bych si tu ku ranni kave dala rohlicek. s tvarohem. upekla bych i je bezlepkovy, ale tvaroch mi musi prinyst jezisek panacek, dudlajda, pac hotu nemaji. tak az o vanocich u rodinneho krbu, halt!

    OdpovědětVymazat
  12. Ahoja Jani,
    už jsem tady zase, rohlíky vypadají náramně, takové lůbím moc, šak sa ně cosi v trůbě peče :-) My jsme si s tátou Ježíška, už vybrali, tak zbývají jenom děti, to je jiný oříšek...
    Tvoje fotky jsou nezapomenutelné, já mám s novým Caónem spíš opačný problém...pomalu se spolu učíme, připadám si jako paparazzi :-)) furt objektiv na oku a mířím...
    A8 či Baworáky Vám přeju, pořádnou čtyřkolu, ať všude vyjedete...zdravíM zákopčandy.
    Možná, zítra pofrčíme kolem budu mávat o 106

    OdpovědětVymazat
  13. Jani, ono u toho rodinného krbu chutná stejnako nejlépe, zapadá to, zapadá:o)

    Maríí, já též Canon, teda už trochu starší, ale nedám na něj dopustit. Až oťukáš, to budou úlety.o) Jaký máte typ? 4kolka, johoho, baráku, třes se!

    OdpovědětVymazat
  14. ...tyhle rohlicky delala moje mamka vzdycky v prosinci na zabijcaku, aby se zahnala slina z vune masa. Nam sand taky letos Pere Noel nadeli poradny fotoaparat. Deti uz si napsali a prave tu byli Lutins pro dopisy :o)
    Misa

    OdpovědětVymazat