pondělí 28. listopadu 2011

Pavlovův reflex v praxi

 Některé události jsou zkrátka skvostnou souhrou okolností... Zrovna když máme v bedýnce posledních pár domácích jablek, která potřebují fofrem zpracovat, objeví se na jednom sympatickém blogu recept na apple crisp
Zjevení. Pro mne určitě (recept i Andurejčin blog). Prostě... hami mnami, fakt. 






Poslední dobou doma děláváme hlavně koláče bez klasického těsta. Jablečný sypaný, švestkový s mandlemi...
Chuť ovoce lépe vynikne a člověk z tohoto typu dezertů není zaplácaný jako z klasické buchty. Ono to jejich místo pod sluncem je stejně jasné jako facka, o tom žádná, jen pod tím naším prostě momentálně září jinačí hvězdy:o)


 Jablíčka se krásně spečou a spolu s drobenkovou peřinou tvoří fakt dobrou partu.  A s kopcem té vanilkové, ledové, která se pomalu rozpouští na horkém koláči... produkce slin silně stoupá, jen když o tom píšu, prostě mana...


9 komentářů:

  1. A přidat do drobenky místo části mouky strouhaný perník, to je žraso ! ( jak říká můj synek/190 cm )

    OdpovědětVymazat
  2. A jéje, Jani, to mi nedělej, doma nic, ni jabka, ni vločky, ni zmrzlina, ach jo, co teď budu dělat:) No nic, zítra asi poběžím do obchodu......doufám.....nějak na nás začínají monstra útočit(ty virové) tak ty jablíčka by se hodily.
    A teda stíháte toho hodně...no, co se divím.....
    Zdravíme na vršek- ahój!!!! Radka

    OdpovědětVymazat
  3. Děkuju, Bohdano, mně se taky líbí! A ta příprava! Zlobivé stehýnko se realizovalo a já po čištění a krájení jablek jen pobíhala s foťákem, to se mi líbilo nejvíc:o)

    Hrozný prevít, co, Pondělí? Dneska mne úplně překvapilo, že vážně spíná:o) Tělo si jelo po vlastní ose, ovládání-neovládání...:o)

    Lenko, to musí být už ale fakt masakr... No nebude trvat dlouho a půjdeme Liščí cestou, juch! Díky za tipa.o)

    Radu... mně povídej:o) Když na mne ten recept u Andurejky vykoukl, byli jsme na tom podobně. Dnešní úkol numero duo - hned po krmení kačen, haha - třtinový cukr, máslo, zmrzlina. Mise splněna. A fakt jako těžká návykovka, čoveče. Opatrujte se, viry pokořit, dny užívat:o) pa

    OdpovědětVymazat
  4. Jani, děkuju za prima recept ;)

    OdpovědětVymazat
  5. Tak tohle vypadá na blaho v hubě :o)
    krásný večer, moc zdravím Jani!
    Helena

    OdpovědětVymazat
  6. Jani, díky za inspiraci. Máš můj VELKÝ obdiv za perfektní fotoreportáž. Pod tíhou inspirace jsem chtěla dneska nafotit jeden super rychlý recept, ale opět to s dětičkama zklouzlo pouze k BOZP :-) Foťák jsem ani nezapla, jen jsem ho stihla dát stranou, aby nepřišel k úhoně. Sotva jsem se otočila, tak mi malá šupla do misky kypřící prášek, který tam ovšem nepatří :-). Takže nenafotím ani výsledek, páč se moc nafouknul :-))) Tak někdy příště...zdravíM. zákopčandy

    OdpovědětVymazat
  7. jéj! Ďakujem za tip. Už dlho rozmýšľam, že by to chcelo nejaký jablkový koláč typu strúhané cesto. Len ktorý si vybrať v tej inter-pavučine? Tak si mi ho priniesla na zlatej tácke aj s nodolateľnou reklamou ;-)
    Vďaka, určite vyskúšame!

    OdpovědětVymazat