pátek 4. listopadu 2011

Při pátku...







...se dycky dějou věci, se ví!

6 komentářů:

  1. To muselo být!!!! Moc zdravím!

    OdpovědětVymazat
  2. Jano, krása na všech stranách -- noční pochod s lampiony bohužel nepatří mezi našími tradicí: zvláštní, že se mi skoro vždy víc líbí ty tradice jiných krajů... Film "Cokoláda" jsem si díky Tobě pak vyhledala na YouTube (zkusím tak omezit tu svojí "karbonovou stopu" :) a moc mě povzbudil. Děkují! Mám spíš sklon koukat se na depresivní filmy, takže to byla příjemná změna. :) Juliette Binoche je úžasná herečka -- i když film podle románu "Nesnesitelná lechkost bytí" není ve všem dokonalý, ona tam úplně září a má celkem pěkný "český" přízvuk. (Taky tam hraje Lena Olin z filmu "Čokoláda".) Pěkný víkend a čokolády a energií spoustu přeje Ellen

    OdpovědětVymazat
  3. Uáááá, se úplně bojím:))))

    OdpovědětVymazat
  4. Co mám děti, tak takové akce vyhledávám :-)) Svítilnu máte perfektní...pohodový víkend přeji M.

    OdpovědětVymazat
  5. Naštěstí u nás svítí slunce...asi bych se trochu bála :o)
    Hezkou neděli, Jani!
    Helena

    OdpovědětVymazat
  6. Markét, bylo! Jsem ráda, že Tě tady vidím:o)

    Ellen, souhlas se vším, co jsi napsala. Taky mám slabost pro koumací filmy, ale čas od času je prostě potřeba nadopovat se něčím krásně pozitivním:o)) Big Fish, znáš? Taky pohádka... Opatruj se a děkuju!

    Radu, kdo se bojí, nesmí na kešky:o))

    Maríí, dík. Došly peniazky, tak to domácí zdroje hodily do latě. A mely jsme jediný samodomo lampion, jinak samé papíráky. B si to patřičně užívala a bylo hezky. Původně tam měly být ryby a tak (ta organza je do modra), ale Zlobivé stehýnko je holt nezmar... Když strašidelný průvod tak se strašidelným lampošem, jasná věc!

    Helo, čeho? Dyť tam bylo tolik malých dětí a s těma je vždycky fajn... i ve tmě... i s lampionem s ducháčkama a lebkama:o)))

    OdpovědětVymazat