pátek 11. listopadu 2011

Štěstí



 
 Člověk si furt vyskakuje, jak je odolný jedinec a nakonec tůdle nůdle - dlouhý nos. Teda já odolávám stále, ale mládež to nějak semlelo, moribundus zahartusil bububu a Zlobivé stehýnko se hned rozklepalo a na krk uvázalo můj nejňuchňavější šál. Vypadá skvěle. Na střední škole byl ředitelem pán, který TAKY neměl krk. No chápete to? Ale vždycky, vždycky (a to si dobře pamatujte) je lepší pán bez krku, než pán bez páteře:o/


 Čas krátíme třeba navlíkáním vykrajované pomerančové kůry a šípků. Můj muž trousil po příchodu z práce nějaké nejapné poznámky o vánočních přípravách, ale on tomu ani za mák nerozumí:o) Pomerančová kůra teď voní celým Kohouťákem, ve skleničce mám ještě směs odřezků promíchanou s vanilkovým cukrem, skořicí, badyánem a pár šípky pro jiskru v oku. Je pravda, že asociace pomeranče/mandarinky/Vánoce v našich zeměpisných šířkách funguje dokonale, nic naplat, i citrusy mají svá hyperbolická výslunní...


A pletu. Nejčastěji tedy páté přes deváté, pak taky nohama (jako pravé, nefalšované heblo), občas hrušky s jabkama neboli pojmy, momentálně ale jehlicemi a to pěkně prosím čepury pro dětury.
 
Příjemný víkend vinšuju, se srdcem na stole:o) Zkoušela jsem je dát symbolicky na dlaň, ale i možnosti optiky naší pevné padesátky mají své hranice. Srdce je po mamči, dostala je darem od blízké duše v době svých studií v Brnále. Velké kamarádky to byly, navštěvovaly se ještě s námi caparty v závěsu:o) Mám to srdíčko píchlé pořád na očích, někdy mu rozumím více, někdy méně. Každopádně je jistotou, že nitě sahají daleko do minulosti a nadějí, že se ještě nějaký ten pátek potáhnou vstříc zářným zítřkům, ať už s námi, nebo na vlastní komoru. ...brou noc!

7 komentářů:

  1. Jani, ty tvoje články mě dostávají...je v nich tolik vtipu, moudrosti i pokory...měla bys vydat knihu nějakých povídek...
    Měj hezký večer...Magda z Krnova...

    OdpovědětVymazat
  2. A má pravdu,Madlenka.
    Měj se,opatruj se,B.

    OdpovědětVymazat
  3. Jani, tobě taky dorbou noc, krásně se to čte...a ta šedivá příze..ach:-)J.

    OdpovědětVymazat
  4. Jani,
    je to krásné povídání i podívání na Kohoutím vršku.
    Krásný víkend
    Věrka

    OdpovědětVymazat
  5. Tak nevím, co je lepší - brož z kaki, budoucí čepule, girlanda, povídání nebo srdce na stole...
    Rychle zažeň moribundus a měj se fajn!
    Helena

    OdpovědětVymazat
  6. Jani, huž jsem tady zase, přišla jsem si načerpat energii s dovolení...někdo nebo něco mě vysává a u vás je to jako nabíječka...nejsou všechny dny růžové. Zlobivému stehýnku přeju brzké uzdravení, dílu, ať se podaří, vůni, ať vydrží...Maríí

    OdpovědětVymazat
  7. Jani- snad vše bylo řečeno!Taktéž od tě načerpávám... Všecky pozdravujem a hlavně Zlobivé stehýnko- ať se brzy uzdraví!!!! R.

    OdpovědětVymazat