úterý 6. prosince 2011

...je to kubistka:o)

Aby jste rozuměli... ona je v pohodě, jen je jí bližší jasný styl bez zbytečných kudrlinek a přízdob. U lidí i věcí. Možná, že časem bude její racionální, rázná, přímá povaha trochu na hraně /jak symbolické:o)/, ale zatím je velkým přínosem - pro mne rozhodně. Když u nás kdysi byla jedna milá duše s potomstvem a na odchodu jen tak mezi dveřmi padla zmínka o home made věnci - verze Junior, vybičovalo to B natolik, že na hodinu zmizela v jídelně. Pak už jsme taky měli home made věnec typu Junior:o) Z materiálu z výtvarkové skříně, ale dyť kolem toho věnce stejně dycky sedíme a plkáme, tak je ten papírový korpus úúúplně v cajku, nebojte.o)



Stříbrné hvězdičky jsou vystříhané z tetrapakových krabic na mléko, kalíšky staré formičky.


 Taky už se stahují srnky z lesů, jednu jsme viděli lentilkovým dalekohledem. Je to stálice, vrací se pořád, kdykoliv se podíváme, je tam... věrnost forever! (Jednou jsem tu srnku viděla i v obýváku, ale pšš... Mému muži by se to moc nelíbilo, není příznivcem zvěřiny v domě:o/)

Jedna z věcí odolávajících jejímu hranatému pojetí světa - sněhuláci huhuláci. Zatím:o) Kdysi ve školce dostala od paní učitelky Petry obdobnou vystřihovánku k narozeninám a tak se jí ta radost zaryla pod kůži, že je to stále šlágr zimního tvoření:o) Milé. A šlágrem zimní kuchyně je kyselica. Valašská. Plnotučná. Též milé. 

10 komentářů:

  1. Jani já ten věnec taky chci...je úžasnej....a polívku bych si dala..i přes to že už víc než týden jíme pořád zelí....(začarovanej kruh:-)).no máš skvělý děti....

    OdpovědětVymazat
  2. Tetáá, tak totok je ale origoš prvej kategórie, to je žůžo!!!!! To jsem ještě fakt nikde neviděla, to smekám!!!! Bomba! A lentilkový dalekohled- ach!!! Šikula nejšikovnější!!!! Zdravíme!!!!! A vzpomínáme:)))) Radka

    OdpovědětVymazat
  3. Věnec mě ohromil :) Malá designérka ! A ten dalekohled ! A přiznám se, že řetězové vystřihovánky jsou i můj šlágr léta. Moc pěkný.

    OdpovědětVymazat
  4. Jani,
    jak mám raději oblé tvary ,u věnců jsem si ani jiné skoro nedokázala představit , tak tenhle je fakt perfektní! A ještě , když pomyslím že autorkou je tvoje holčička , fakt smekám!
    Myslím, že Vám doma roste nadaná výtvarnice, kubistka :-)
    To si zaslouží odměnu !

    OdpovědětVymazat
  5. Ten veniec j krásny! Veľmi sa mi páči. :)
    A "závidím" dcérku, čo sa inšpirovaná poznámkou sama rozbehla a vyrobila takú nádheru. ;-)
    Aj lentilkový ďalekohľad je inšpiratívny. Skúsim, či niečo podobné zaberie aj na nášho 12-ročnéo tínedžera. ;-))

    OdpovědětVymazat
  6. Jani, to dítě má talent! kolik jí je 9, 1o? Opravdu smekám! Je fakt dobrá! Asi po rodičích!
    A zítra bude zelňačka!
    Hezký večer, zdravím Helena

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoja Jani, fšecko to máte fešné, móóc, fakt. Věnec mňa učarovál a připoměl, že jsem nevyfotila, ten co stvořil můj synek, též k tomu mám fajnů historku :-) B. je velký kreativec.
    Výtvarková skříň to mě upoutalo, tam musí být pokladůůů.
    Jeleň nemá chybu. Sněhuláci též, vyhlédáme opravdické každým dnem :-))
    Kyselica moje number one, vařila jsem v sobotu pravů zabíjačkovů, ta je za fšeckych nejlepší...

    OdpovědětVymazat
  8. Jani, u nás taky teď jede zelízelízelí... naštěstí nám šmakuje, tak jsme rádi za domácí zdroj:o) A díky!

    Radu:o))) To byla akce, dveře klaply a už jela:o) Taky vzpomínáme, daleko více se ale těšíme.o) Pozdravuj Radulátka malé a opatrujte se...

    Pondělí, Leni, Ilono, vyřízeno, úsměvy a pochvaly předány, mládež poporostla o dalších pár cenťáků a jestli to tak půjde dál, za chvíli strčí těch mých 177 hravě do kapsy:-O :o)

    Leti, ona je B celkem kreativní a tvoření ji hlavně dost baví, takže očkování nápadem je u ní velmi bezbolestné a vakcinuje se povětšinou sama. Taková autovakcinace:o)) Zkuste, šak uvidíš, držím palec...

    Heli, za měsíc jí bude osm, nespěchej...:o) Zelňačce zdar a Tobě díky!

    Maríí, vyfotit, dodat:o) Na sněhuláky už se taky moc těšíme, míváme tradičního Emana u branky, čučí na cestu k Vám a sbírá plky. On bude hlásit, až pojedete kolem.o)

    OdpovědětVymazat
  9. jani to je bozi! venec me uchvatil a nemuzu spustit oci z barevnosti te fotky.

    lentilkovej dalekohled je paradni, obdivuju jak je ta srnka vtesnana do tak maleho prostoru takovyma ruckama.

    a jdu si udelat svycarskou zelnacku, mnjam!

    OdpovědětVymazat