středa 7. prosince 2011

Očekávání adventní (ryze kalendářově)

Letos to čekání na Štědrý večer nějak odsejpá, neuvěřitelné. Jakoby to bylo včera, kdy B lítala po Kohouťáku a měla nefalšovaný záchvat radosti, že UŽ JE PROSINEC, chachachááá... (autentický přepis). A on už je prosinec dokonce osmý a to znamená, že už jenom dvakrát tolik a bude tady večer z emočně nejvýživnějších:o) Ale se těšim. Dost.
A patří k tomu čekání adventní kalendáře, že jo?! Já jezdila ještě na intr s housenkou ze silonky, kde byl tu ořech, tu lízátko, onde žvýkačky a tak. A jak jsem byla ráda:o)


Na prcka tady dohlíží medvědí punčocháčci. Dobráci to jsou už od pohledu a to neberu v potaz, jaké libůstky skrývají. Víte... asi už Vám někdo říkal... ono fakt nezáleží na tom, jak kdo vypadá, ale hlavně jaký je uvnitř.o)))
(Brumdové adoptovaní ze sekáče, z dob mého svobodna a bezdětna)

Zlobivé stehýnko vybírá vánoční kratochvíle z kalendáře, ehm, toaleťákového:o) Když jsem jej na maya*made viděla, byla volba zcela jasná. Malé úpravičky kosmetické, ale nápad luxusní (jako ostatně všechny od Mayi). Děkovala bych furt, inspirativních lidí se skvělými nápady není nikdy dost...

Jako základ máme karton obalený starou dobrou šálou, která mne hřála po celou dobu studia v Ostravě Ostravěnce. Díky ní u mne mmj. propukla absolutní obsese megašálami, jak to nemá dva metry na metr, nemá to u mne šanci:o) Nostalgii přetavit, dokrajkovat, dorulkovat... Kolíčky ve fci ryze estetické, bo se mi tam fakt líbily a shodou okolností jsem doma tuto pidiverzi nalezla v potřebném množství. Osud:o)

Ruličky stačí na jednom konci přehnout, prošít entlem (jde to hladce), přetřít akrylkou, po zaschnutí orazítkovat a nalepit vločku vyraženou z bezpečnostní obálky (banky, spořitelny, pojišťovny a podobné oustavy). Nalepit na korpus silikonem a...

...plnit! Příští rok se chystáme na tento. Vzhledem k faktu, že do plánované verze žádné arašídy a čokoládky narvu jen těžko, napadlo mne vytvořit šifry, kde dáreček na daný den hledat. Mapka, hádanka, srandy si užiju i já. Geocaching podomácku:o)



No a já mám kalendář od Mibostudia. Před dvěma lety, když jsem si jej tiskla, byl ještě gratis. Ale časy se mění a s nimi občas i názory, takže teď už je stáhnutí zpoplatněné. Chápu. A jsem ráda, že mám starý model:o)


6 komentářů:

  1. Jani, no boží nápady. To aby som si ich dakde zapísala a hlavne za rok našla, chacha. Toaleťákový je super luxusný a chválim aj ten s šiframi. Našej cácorke by sa páčil, zbožňuje behať po byte s čelovkou a hľadať stopy :))

    OdpovědětVymazat
  2. Jani, tedy to je úplná adventní smršť - to je jasný, že vám to utíká, pořád něco rozbalijete :o)
    Medvědi parádní kup a ruličky po papíru, ty tedy asi netušily, jako parádu nadělají!
    Krásné dny, klidné večery! Helena

    PS: uže teď se těším, jak budete za rok hádat a hledat!

    OdpovědětVymazat
  3. Jani, ty jsou nádherný!!! Dobrá inspirace na další roky!

    OdpovědětVymazat
  4. Jani- krása, ten toaleťákový jsem taky okukovala, ale já- stará konzerva, nadále zůstávám věrná pytlíkům:) A pořád říkám,že sekáče jsou plné pokladů...Jinak super nápad na příští rok- to bych si taky chtěla zapamatovat:) poosíláme pozdravení na Kohouťák!!!! Radka

    OdpovědětVymazat
  5. Parádní nápady, Jani, takhle nafocené to vypadá easy pízy, ale muselo to dat spoustu práce!!

    OdpovědětVymazat
  6. Jani, tleskám packama, jsi vzorná máma. Růličkový kalendář jsem někde zaznamenala, ale v Tvém podání je luxusní...jako ten vypínač na 4 fotce...je funkční?
    ZdravíM.

    OdpovědětVymazat