pondělí 2. ledna 2012

Christmas is over (and over and over...)



Strašně se po dnešku těším, co tento rok přinese. Muž šel po týdnu volna do práce. Tolik jsme chytli aktivního ducha, že B v 7:20 stepovala před barákem s aktovkou a strašně špačkovala, kde zase ten David je?!! Volám Davidově mamce, kterou jsem na první poslech probudila: "Jako nevím, jak škola, ale družinka ještě nejede," chraptila. OK, den k dobru se dycky hodí. Děti byly tak šťasné, že strávíme ještě další celý den pospolu, že mé malé předsevzetí nesladit kafe vzalo za své asi tak v 8:03. Divočina:o) Krystal došel, vanilkový = velká ňamka. Asi se to trochu prodraží, ale když to nějak vyvážím, myslím, že to vanilkové espresso bude extra luxus dodávka rychlé energie.

Realita všedních dní, útlocitní prominou.o)
Jedem!
Over and over and over again now. Srdcovka.

9 komentářů:

  1. Jani, jsem se pobavila...u nás je nástup taky až zítra :-) Krystal taky došel :-) koupili jsme rovnou 2kg, vracaja sa dom, jsme zjitlili, že zase nemáme máslo, no nic...někde se musí sundat ty vánočky, zabíječkové dobroty a jiné laskominy.
    Jen stromek ještě máme, zaléváme...máváme za kopečky (asi tři, jak jsem na silvestra pohledem tam k Vám přemýšlela)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak ta první fotka mě dostala, vy na to jdete zhurta, na ten stromek!!!:-)))) my si ho hýčkáme do Tří králů:-) ale všednodennost je tu a jsem i já vděčná.....btw co že se loučíš se svými miláčky šátky na ND;-)?

    OdpovědětVymazat
  3. Je Jani, tak ty uz taky posilas satky do sveta? Ja to obrecela vloni a jeste dneska jsem mela mlhavy pohled na mimco v satku. U nas stromecek odesel v sobotu a od zejtra zacina ritual skolni. Ja uz se taaak tesim. Bily cukr jsem vymenila za hnedy. Pomuze mi to? Krasny rozjezd Misa z kopcu

    OdpovědětVymazat
  4. Vanilkový cukr do kafe..to mě nikdy nenapadlo....:-) A háčkování vypadá moc dobře, co to bude???? Tak hezkou dobrou noc:-)

    OdpovědětVymazat
  5. :)))))) Teda vy jste aktivní:)))) Taky čekám, kdy se nám to přihodí, že budeme stepovat před školou a oni neotevřou.....:)Jako ta radost potom- to musí být žůžo!! Jinak my sušíme stromek do úplného opadání, což letos bude asi docela brzy......škoda,líbí se mi jak voní a svítí a je to takové jiné, když tady ráno není úplná tma...... J.šel na ten váš teda hodně drsně:) Tak po chlapsku:) Jani- mějte se!!!! Radka

    OdpovědětVymazat
  6. Fíha štípačky :) U nás si ešte stromek hovká až do troch králov, potom pojde z domu :) Vidím, háčkovanie pokročilo. Ja som sa zasekla, došli zásoby, tak fičím objednať.

    OdpovědětVymazat
  7. My stromeček už taky odstrojili, sice ne tak drsně, ale už taky není. Je definitivně po Vánocích. Mě se moc líbí ta druhá fotka. B bych brala za starší ségru hned! :) A tu radost že není škola si dokážu docela živě představit. :)))
    Mia=)

    OdpovědětVymazat
  8. Jani, moc vás zdravím!! Taky jsme šli málem do školy už v pondělí :)). Fotky krásný, to na fotkách taky :), psaní ještě hezčí...všechno, jak má být :). Díky!!!

    OdpovědětVymazat
  9. Děcka, tož ten stromek, to máte tak... My se dycky ujmeme nějakého mrzáčka, kterého nikdo nechce, bo je zakřivený nebo nesouměrný nebo tak, tak jsme pak rádi, že dožije Vánoc a dá-li Bůh i Nového roku, pak už fakt většinou ne-e:o) A větve stříháme, alébrž:
    1) jdou na přikrytí skalky a spirály (pakliže letos ještě nějaká zima přijde),
    2) zapíchá se tak míň jehličí do koberce:o).

    Jinak Katu - doufám a věřím, že šátky zmizí v propadlišti nabídek hoooodně hluboko, nikdo je nevyštrachá a hadry zůstanou doma:o) Ale tak nějak pro dobrý pocit v záchvatu ekonomického šetření ve vlastní domácnosti jsem to jaksi... považovala přinejmenším za vhodné.

    OdpovědětVymazat