neděle 8. ledna 2012

"Jak na Nový rok, tak po celý rok"

...bych klidně rozšířila i na víkend "tohoto typu" (první v roce) - jsou totiž momenty, které neomrzí. ...kuju!
 Soví čepka pro Leli - inspirace u Evy, popis tuto. Díky na obě strany. Výhoda dětských projektů - jsou hotové raz dva a stíháte i poslední noc "před" (přesně můj styl).

 Ještě ozkoušet a zabalit, Ježíškovská echa:o)

 Ňamky domácí i přespolní.

Roosterhillovské pletky a háčky live (Júřa s drahým - nákrčník).

Tour de Vi, oblíbený Okruh. Stále stejný, pokaždé jiný.

Leden. Fakt poctivý, šak kdy jindy pálit listí. Trochu blázinec (a to jsme ještě netušili, co nás čeká doma).

Eh...
Každopádně zdravíme. Domů i tam.

(ano, i TAM!)

5 komentářů:

  1. Soví čepka? Tak to je něco pro mě! :)
    Krásný zbytek neděle,
    Mia=)

    OdpovědětVymazat
  2. Lotusova cepka vypada moc dobre na hlave a ty navleky k tomu ....hmmm a vubec nevadi, ze k tomu neni kabat. Sak se dneska nosi kde co :o)
    Uz druhy vecer se prokousavam ceskyma pohadkama na youtube. Je to ale certovsky vynalez. Slunicko na vas. Misa z kopcu

    OdpovědětVymazat
  3. aké pekné fotografie..nech teda máte celý, celučičký rok takýto príjemný :))

    OdpovědětVymazat
  4. Do nekonečna a ještě dál :DD..., krásný Nový rok a celý takový stejný.

    OdpovědětVymazat
  5. Mia je sovičkový fanda! :o)

    Míšo, já si taky myslím, že to vůbec nevadí:o) Co mně trošilililinku škube v žilách je fakt, že ta čepice už není moje, bunda nikdy nebyla a to v bundě a čepici taky nejsem já, ale Júřa.o) Naštěsí jí to přeju. Šecko. Youtube je past a s tím sluncem naprostý souhlas!

    Andurejko, moc děkuju a nápodobně. S fotkama i přáním krásného roku v rozjezdu!

    Mijo:o)))Tož vzhůru, svět čeká:o)

    OdpovědětVymazat