pátek 27. ledna 2012

Lednem v rytmu srdcovém

Další rozdělávka odškrtnuta. Pytlík na pytlíky, tvarově origoš, barevně v duchu Jde se na mlíko!
Vzhledem k pestrobarevnosti a taky k absenci jakékoliv výšivky jsem nakonec pracovala jen KS. Pytlík už je v novém hnízdečku, posilněn kámoši centrálovými bude ve velkém světě istoistě happy:o) ...kuju, Květino!


Radosti kočičí Krajské a příšerkové domácí. Srdce tepe tam i tam, do Krajského každopádně obrovský dík, johoho!

Včerejší koláč, spíše dezertní, na řezy ideální. Spodní linecká vrstva mazaná pikantní marmeládou pod kokosotvarohovou peřinkou, ó jé... Od tchánů dostávám k narozeninám pravidelně Raffaelo, oni vědí, proč.

Když jsme u těch srdcí a radostí a potěch a tak, srdíčková ocenění lítají blogovým světem fakt jak šípy svatého Amora, i Rooster byl zasažen a cení si, cení. Srdíčka potěšila, některá překvapila, každopádně děkuju a je mi ctí, upřímně.
Tino, Andurejko, Cal, Madlenko, Danuško, Mio a Ilono, děkuju moc, moc, moc (a zvesela dál)!
 
(Hodím si sem to srdcato Miino - kafe kafe kafe, těžko volit jinak...) A protože je to hra a já si hraju ráda, posílám štafetu dál:o) Mé srdce se výrazně tetelí po kliknutí tady, tady, taky zde, určitě tady, a poslední dobou též hodně tuto a tuto. Něco pro klid v duši, něco pro úsměv a radost, něco pro naději a víru, něco pro zamyšlení, něco pro inspiraci nebo obdivné ááách, něco pro souznění a pocit blízkosti... Děkuju Vám!
Příjemný víkend!

5 komentářů:

  1. Jani, to my děkujem :-) moc, za všechno...pro kokos a háčkování mám též stabost, velikou :-) :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Jano - jů: to je radost při pátku. Děkují moc - srdíček kávových / uháčkovaných není nikdy dost. :) Už jsem rozhodnutá, že babičce poprosím o nějaké vybavení a pustím si do toho úžasného hačkování (snad mi v tom podpoří YouTube)! Jsem často překvapená, kolík je barevních možností, kolík zajímavých model; velký obdiv pro Tvoje pytlíky! :) Přejí veselý víkend - snad i s opičárny (i po narozenin :) ). Zdravím! Ellen

    OdpovědětVymazat
  3. To je aspoň pohodový pytlík. Smím se zeptat, na co budou ta srdíčka vedle? Nějaký nezbytný doplněk pytlíku? ;)
    Dokonce jsem už poznala krátké sloupky. To jako, že už se lepším v teorii háčkování. Praxe ještě pokulhává, ale to pude...
    Mia=)

    OdpovědětVymazat
  4. Maríí, človíčku... Zákopčando trojnásobná, tak i kokos, se picnu:o)))

    Ellen, YT je hodně dobrý (nejen) háčkovací zdroj pro začátečníky i pokročilé. Držím palec, teda háček asi spíš.o)

    Mio, to jeden z bonusů pro zákazníka, ten pytlík byl na prodej. A k háčkování - krátký/dlouhý sloupek, trocha praxe, pak už se to vychytá, nakombinuje, vychytá. Zezačátku trpělivost, pak už se povezeš na vlně relaxu a radosti. Gratuluju!

    OdpovědětVymazat
  5. Jani, díky za vše;pytlík na pytlíky je výborný (teď hoodně jdem v Kukym, takže pytlíci jsou oblíbení:-)) a háčkování ...vlna relaxu jak píšeš - já říkám psychoterapie:-)

    OdpovědětVymazat