pondělí 30. ledna 2012

Menu při pondělku

Aperitiv: happy liqueeere s pestrou minulostí/přítomností/o budoucnosti nemluvě. Egészségére!
 
Hlavní chod: Knedl von Brambor pchaný flákotou z čoudu, servírován na zelném zhlavcu pod cibulkou à la křup.

Dezert: La Bomba, verze Led, typ SrdceII. a SrdceIV., bez topingů, posypů, přízdob, karamelových/čokoládových vláken či čehototo. Čistočistě ryzí čistota.. Ba až přímo křišťálově!

A ač jednotlivé chody připravovali kuchtíci víceméně separé, personál naší knajpy spolu peče a pro dny příští - doufejme - napekl skutečnou specialitu podniku. Pomerančovošípkovojmelná bábovka s jemným nádechem tují, trnkových halouzek a dvou vlněných nitek. Skutečný gurmánský požitek. Recept po mně nechtějte. Dobrou...

PS: A pečte spolu, je to faň! Jakože pečte i "pečte". Howgh!

11 komentářů:

  1. Krásne fotky s príjemnou domácou atmosférou.
    A aj bábovka vyzerá chutnučko. :))

    OdpovědětVymazat
  2. Úžasné menu...drink je opravdu happy a colours...hlavní chod voní až sem do Krnova...brknedle s uzeným na zelí - to je naše srdeční záležitost...a ta nádherná bábovka z těch ručně sbíraných ingrediencí...nádhera...
    A ty názvy mě baví...díky za skvělý gurmánský zážitek na dobrou noc...Magda

    OdpovědětVymazat
  3. Tohle pondělní menu je naprosto báječné :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Mňamky! Knedle u nás už dlouho nebyly, že by brzy?
    Hezký večer a další dny. M

    OdpovědětVymazat
  5. Menu jako z hvezdickove restyky. A ta rozsvicena babovka ....to jen tak nekdo neupece.
    My si na knedale s uzenym zajedeme do rodne vesnicky. U maminky vzdycky chutna nejlip a navic desne nerada delam ceskou kuchyni tady....?
    Krasny tyden Misa z kopcu

    OdpovědětVymazat
  6. Je - dobrůtky na každém rohu! Hned mám chuť na nějaké to knedlo-vepřo-zelo.;) Písnička od paní Radůza je moc pěkná -- sedí fajn, protože u nás poslední dva dny pořád (pro změnu letos) sněží; děkují za další skvělý tip. :) Pěkný dny a dobrou chuť! ELlen

    OdpovědětVymazat
  7. Mňam! Ty, Jani, víš Ty vůbec, proč se říká, že spolu někdo "peče"? Ono je to docela ku červenání...:-D

    OdpovědětVymazat
  8. Jani, uz je mi blbe te uhanet, ale neslo by prelozit navod na sal Saroyan? Ode mne za cokoliv. Dneska to tu cely den louskam v nemcine a franine, ale tohle ja nedam. Proste mi to nechce vychazet ....grrr :o( Misa z kopcu
    Nebo me klidne odsun, at te neotravuji.

    OdpovědětVymazat
  9. mňám! ta bábovka u mě má plus kvůli těm dvěma nitkám, že jsou vlněné!
    Jani, máš to u mě, mrkni. mrk: ;-)

    OdpovědětVymazat
  10. Jani, na vaše menu bych se nechala hned pozvat :o)
    Pohodový večer, pa Helena

    OdpovědětVymazat
  11. Hezky napsané Jani, velké drobnosti! S pyslou to u nás končí podobně, málokdy jsem něco zažehlila..víc se přesypávalo, rozsypávalo :-). Pečeme spolu taky moc rádi v obou smyslech :).

    OdpovědětVymazat