pondělí 16. ledna 2012

Osobní deka Zlobivého stehýnka

 Ňuch ňuch colorful balíček už je v těch pravých packách, tak může být odtajněn:o) 


Technické parametry:
Použitá příze: Lada Luxus od Vlnapu
Spotřeba: 15 barev po jednom klubku - žádné nepadlo celé, jsem teď magnát na zbytky přízí
Háček: 5mm
Rozměry: 137 hexagonů + bordura,165x125cm (deka je dělaná jako dětská, ale ten náš habán je samá ruka samá noha a lepší už to nebude)
Vzorek: hexagony z Attic24, bordura dvě řady DS + 1řada KS s pikotkami (v záhybech hexagonů jsou vždy dvě dvojice sháčkovaných/rozháčkovaných DS, krátké sloupky s pikotkami jsou háčkovány bez ujímání/přidávání, prostě jak to tam leželo, tak se jelo)
Časová náročnost: Měsíc a půl velmi neintenzivní práce...

Teď už má každý člen naší domácnosti svou privat deku, J vlnkovou, B tutok, já s mužem tutok exkraluxusrozměrnou, nebudou bitky, ale nohy v teple (a to se vyplatí). Ještě mám v plánu tuto hexagonovou v nějakých mazlivých šedivých tónech s barevnými středovými kolečky v pastelkách, ale v horizontu blízkých dní to rozhodně není reálné:o) Teď zas chvíli jehlice. Asi. Vlastně teď vůbec nevím:o) Možná nějaká sekera nebo krumpáč a pořádně do těla...

21 komentářů:

  1. je úplně skvělá! teď by se mi taková taky hodila, mrznou mi nohy, a to si topím..

    OdpovědětVymazat
  2. Nádhera, Jani, parádní , dívčí, hravá....no zkrátka pro B k narozkám? Tak ať tvoje ruce najdou brzy další úkoly;-))

    OdpovědětVymazat
  3. Jani,
    pro mě naprosto neskutečně krásná deka :-)))
    Vůbec nechápu jak někdo může mít takovouhle trpělivost a tento skvost vytvořit !
    Tohle bych já háčkovala celý život ;-)
    Ale u Vás mě to vůbec nepřekvapuje :-)
    Já vzala do ruky po letech o víkendu jehlice a nepřejte si vidět co vzniklo z původního záměru čepičky pro 8 letou dceru :-o
    Chudák holka , bude muset chodit i v mrazech prostovlasá ;-)

    OdpovědětVymazat
  4. Úžasná deka - krásné barvy (ať žije tyrkízová barva!), obdivují! A B. naprosto všechno nejlepší k narozeninám -- ať má krásný den a pěkný 9. rok! zdravím z města lesů! Ellen

    OdpovědětVymazat
  5. Jani prekrásna deka, nemôžem oči odtrhnúť od monitora:) Milujem farebné veci a táto deka je úúúúplne úúúúúžasná, plná farieb:)

    OdpovědětVymazat
  6. Jani, diky za mily komentar.
    Pri pohledu na deku mi spadla celist, wow, to je nadhera! Muzu se zeptat jestli mas nejaky system na kombinaci barev, nebo jsi hackovala co ti prave padlo do ruky?

    OdpovědětVymazat
  7. Luxusní...barevnost je úžasná.

    OdpovědětVymazat
  8. To je famózní exemplář!!!!

    OdpovědětVymazat
  9. jani, jsi dobrá..je nádherná. klobouk dolů:-)

    OdpovědětVymazat
  10. super, skvelá, božíííí deka

    OdpovědětVymazat
  11. Jani, je úžasná a v naprosto rekordním čase!
    Moc zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
  12. Parádní... Palec nahoru! :)))
    Jsem zvědavá na další projekt ;)
    Krásný narozeninový večer,
    Mia=)

    OdpovědětVymazat
  13. Janičko, deka je krásná. Také se chystám na podobnou, jen ještě zvažuji, kterou vlnu použiji.
    Hezký večer Iva

    OdpovědětVymazat
  14. Jani, ta je naprosto krasne barevna ....
    takova duhovka a oslavenkyni fakt desne zavidim. Jsi holka sikovna.

    OdpovědětVymazat
  15. A jsem tu zas...fakt Jani, je úžasná.

    OdpovědětVymazat
  16. tá je úžasná, ja ani nemám slov, klobúk dolu, Janka :)

    OdpovědětVymazat
  17. No ta je nádherná!! Šílená práce, ale je úžasná!

    OdpovědětVymazat
  18. Moc, moc Vám děkuju, jsem ráda, že se líbí. Nám taky:o) Hlavně tedy oslavenkyni, což bylo taky důvodem, proč dokončit včas. Nějaký lepší motor než vlastní dítě?

    Moniko, nějaký speciální systém jsem nenalezla, statistiky jdou mimo mne. Jen jsem si vždycky udělala 60 středových - žlutých - koleček, pak vždycky čtyři obháčkovala stejnou barvou (15x4=60). Tento systém ještě jednou, ale barvy jsem náhodně prostřídala. Konečné obháčkování, které Ti udělá šestiúhelníkový tvar, jsem už vybírala podle nálady, která barva mi nejlépe pasovala ke dvěma sousedním hexagonům, ta tam je:o)

    Kaivo, držím palec. Konkrétně Lada je sice akryl, ale hřeje, dobře se udržuje, mají velký výběr barev a odstínů a její pořízení člověka finančně nezrujnuje (ani v tomto množství).

    OdpovědětVymazat
  19. Páni, tá je ale parádna!

    OdpovědětVymazat