čtvrtek 12. ledna 2012

ppoommaalluu (ale jistě)

 Terapie prací, barvami, svět(l)em, dětmi, hudbou a jídlem. Taková typisch Jájovina:o)

21 komentářů:

  1. Háčkovaná deka/přehoz je super, já bych neměla tu trpělivost. Napečeno je taky hezky ;)
    Ilona

    OdpovědětVymazat
  2. Jani to vypadá skvěle...teda mít tvou trpělivost..achich:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Jani, ty barvy to je něco. Tleskám nad tou dekou. Včera večer jsem zkusila uháčkovat jeden africký květ a deka z něho mě moc láká. Dneska jsem objevila další zásobu klubíček, materiálu mnoho. Nápadů v čekačce ještě víc...:-) Deka hřeje, už při práci.
    Terapie jídlem, ta na mě tuze platí, bohužel je to i vidět...
    Písnička superr, také teraipe hudbou.
    ZdravíM. a přeju, ať se terapie daří a jde pěkně od ruky.

    OdpovědětVymazat
  4. To teda čumím, že si s dekou pokročila. Perfektná, farebná :)) A super fotky. Pri tej predposlednej ma napadlo - ako umlčať dieťa, daj mu chlieb do ruky :)) Pekný večer. Renata

    OdpovědětVymazat
  5. Tuto celé je terapie... ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ja bych mocinky moc chtela napsat svuj vlastni komentar, ale nejde mi to a nevim proc. tak se musim nasackovat ke klare a pouzit cudlik "odpovedet" - je tu asi nejaky technicky sotek.

      koukam, jak jsi s dekou pokrocila a velmi smekam, to je velka krasa! inspirovala jsem se a zatim mam asi 10 strednich zlutych kolecek (po trech tydnech doma) ... tak nevim, neco mi napovida, ze zrejme budes s dekou prga :)

      Vymazat
  6. Jani, to vypadá výborně! co je to za přízi, smím-li se zeptat? Jinak barevná kombinace s Timbuktu, miskami a párečky-juchu:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Katko, to je ještě furt TA bedna s Ladou Luxus. A barevné kombiné s Timbuktu je památeční, v po vyráží do světa, fnjuk:o( Misky a párky díkybohu budou těšit dál (A něco mi říká, že v případě třeťátka bude velkolepý Timbuktu-comeback stejně nevyhnutelný. To jsou ty srdeční záležitostě, víme...)

      Vymazat
    2. Teda, tak to byla obrsuprkouzelná krabice;-) moc přeju.Já jdu právě objednat druhou várku z Vlnapu, to se zase prohnu:-) tak at Timbuktu najde zase cestu zpět;-)

      Vymazat
  7. Teda, to je škola trpělivosti a pracovitosti, blahopřeju k oběma vlastnostem!

    OdpovědětVymazat
  8. Jani, Timbuktu me uchvatilo, ale v davnych dobach jsem na nej nemela odvahu.
    Prehoz/ deka ....neuveritelne a hlavne proste tvoje. Nevim, ale u tebe ty barvicky proste musi byt.
    No a jidlova terapie? Ta plati snad vsude. Sbiram odvahu a material na prehoz.

    OdpovědětVymazat
  9. Nádherná nádherná deka. Jsi moc šikovná. A trrrrrrpělivá. Tina

    OdpovědětVymazat
  10. Jani, ta Tvá trpělivost je obdivuhodná!! Je to krásné! A mám stejné nebo dost podobné proužkované tričko :)!

    OdpovědětVymazat
  11. Jani, to jsou barvičky, po šedi z minulého příspěvku ani památka, hezký víkend

    OdpovědětVymazat
  12. Jani, tak tomu říkám terapie -samé úžasné záležitosti - děti, báječné jídlo a ta deka, tak tedy je...tedy bude!
    Pohodový víkend, zdravím Helena

    OdpovědětVymazat
  13. no, co dodat. souhlasím s výše napsanými výkřiky chvály. takže jen malá rekapitulace. jídlo. deka. děti. vše krásné! (pořadí koresponduje s emocionální intenzitou)
    já mám taky hezké příze, heč. získaly jsme je s kamarádkou ze zrušené továrny, z odpadního kontejneru. 100% vlna. poklad, a zadarmo. to potěší. jenom nejsem tak trpělivá na tak velký úkol. třeba zatím...

    OdpovědětVymazat
  14. Nádherná deka :)
    Díky za parádní skladbu, zvedla mi náladu.
    Mia=)

    OdpovědětVymazat
  15. Moc Vám všem děkuju, potěšení na mé straně:o)
    K té trpělivosti... já to doteď vůbec nebrala jako nějakou zátěžovku, pro mne to je právě relax naprostý, vypnuto, ticho noci, horký čaj... Zklidnění a zpomalení, to právě já potřebuju, jinak jsem spíš do větru. Takže taková osobní terapie soustředěním a pravidelným rytmem:o) j.

    OdpovědětVymazat
  16. Ta háčkovaná deka je náádhernááá.

    OdpovědětVymazat
  17. jojo, zase tu zírám na deku. to je nádhera.

    OdpovědětVymazat