pondělí 23. ledna 2012

Shrug

 Světla málo, radosti hodně. Dlouho slibovaný shrug se zhmotnil a Zlobivé stehýnko má ramena ve vatě. Juch!

 Dynamicky...

... i staticky. Umíme tak aj tak (i když variantu B někteří s notným vypětím).

Pleteno podle tohoto návodu, který už jsem měla v reálné velikosti (12 měsíců) otestovaný. Teď jsem jen počáteční počet ok zvýšila z původních 5-15-5 na 8-24-8. Pletl se bezvadně, tehdy i teď, veliká výhoda raglánů je pro mne v absenci konečného sešívání jednotlivých dílů pleteniny. Barvu vybírala B, příze je zbylé klubíčko Lady Luxus /ano, ZASE, Katu:o)/. Jehlice No4 (kruhovka+krátké/5ks na rukávy).
*
Dětem zdar!

10 komentářů:

  1. Sluší ji to moc!!! Šikovná maminka, krásná dcerunka :))!

    OdpovědětVymazat
  2. Jani, krásné! Ta Tvoje krabice;-) a ten rgalán, já se to chci všechno naučit!!. Můžu někdy přijet na tutorijal facetuface? :-)))))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jasné Katko! Nebo až budu někdy na prázdninách u Velkého bratra, dáme scuka na Rivce a budem plantat do aleluja:o) Nebo hřiště u Olympie, tam se děti zabaví tááák dlouho (Ano, jednou jsme tam byli! Bylo ráno a bylo vymeteno. Super!)...

      Vymazat
    2. Moc se těším a myslím to úúúúplně vážně;-)

      Vymazat
  3. ...konecne me to pustilo k napsani neceho mileho.
    Opicky jako k zakousnuti, deka obdivuhodna, slani sneci dneska vyzkouseni a chutnali bajecne, ramena v teple vypadaji na B. moc dobre.
    Snad jsem na nic nezapomela. Misa z kopcu

    OdpovědětVymazat
  4. Jani, tleskám packama, holky šikovné moc, moc. Sluší, hřeje od mámy co si přát víc...já pletla minulý týden nákrčník pro El. a vylezl z toho límec pro mě :-) Ten odhad oček musím vychytat :-) když já nejradši baj vočko bez návodu...a Lada je nej, mám z ní svůj první svetr ze šesté třídy ZŠ, pořád funkční, bez jediného žmolečku. Já bych brala krabici Lady, jen musím vypotřebovat zásoby, zakázala jsem si :-)))
    Uhlíř a Svěrák srdcovka...zdravíM.

    OdpovědětVymazat
  5. Sláva, slávice!! Konečně ti můžu zase napsat:)
    Jani- jako nechtoho jo (nebo radši nenechávej!)- ...ale, jak já mám potom s tím pocitem žít :) Při tom vychystávání( dvakrát dort + spousta dalších úžo žůžo mňmek, perfektně originálně nazdobených...a kdoví co ještě) jsi ještě stihla uplést tento luxusní (jakže se to zove?) shrug? Já z tebe fakt nemůžu:) Vypadá nádherně, tak vatově......a teda 5 ks jehlic mi nahání docela hrůzu:) To fakt né:)))) Prostě-superžena! Mějte se nádherně na vršku!!! Myslíme na vás! Radka

    OdpovědětVymazat
  6. Janinko, krása!!
    Máte u mě ocenění ♥

    OdpovědětVymazat
  7. Janinko, krása!!
    Máte u mě ocenění ♥

    OdpovědětVymazat
  8. Jani, máš u mně velké poděkování. ☼
    Mia=)
    www.nakafickuumii.blog.cz

    OdpovědětVymazat