pátek 20. ledna 2012

Všednosti

...jsme se se sousedem včera ráno při odhazování sněhu shodli, že bylo fajn si na ty bílé chomáčky počkat. On je realista, vidí věci jasně. "Dyť normálně by už každý na to odhazování nadával a šak jak si to včil užíváme!" Má recht.

Po dlouhé době jsme ulovili fakt poklad. B je z těch polodrahokamů úplně paf, ale já to chápu. Jako malá jsem to měla úplně stejně a dodnes tahám po kapsách šutry, i když už jsem od naleštěných fešáků přešla k oblázkům z potoků, chodníčků a míst, která se zapsala do centrály tím nesmazatelným... J se momentálně specializuje na štěrk používaný k posypu zimních chodníků. Pokaždé, když čekáme před školou na B, nadoluje slušnou hromádku, těžař.
Mmch když jsme u těch kamenů, absolutně mne teď okouzlil cyklus ČT Magické hory. Doporučuju! Dr. Cílek je neuvěřitelně vzdělaný a lidský, takové osobnosti mne nepřestanou fascinovat snad nikdy...

Doma teple a barevně. Květino, může být?

4 komentáře:

  1. Jani,
    tak přesně takhle jako na fotkách to u nás vypadá teď :-)
    Z nebe padají takové bílé kusy, že na to zírám jak malá holka :-)
    To je asi dárek pro mě k svátku ;-)
    Tento týden padá už potřetí , ale vše bylo zase rychle pryč během chvilky , ani jsme ještě nestihli postavit sněhuláka :-(
    Takže za mě ať padá, je přeci leden.
    Ale doma už můžeme mít jaro ;-) , tak hezky barevné jako je u Vás .
    Přeji krásný slavící a barevný víkend !

    OdpovědětVymazat
  2. U nás slnko a občas nějaký ten mráček. Sníh dostupný tak na 2-hodinovou bobovačku. Prostě všeco má něco, jak dí pan soused. Vy máte co odhazovat, my se namáme na čem klouzat, ale zase si nemusíme dělat starosti co s tíím nadělenííím :). Mějte se krásně. Drahokamy vapadají..průhledně? Naše holky to mají téže rádi, už koukám po sklenici kam je budeme ukládat.

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Jani, zima si rekla, ze to musi dohonit i u nas. Snih poprve a naposledy napadl na par dnu nekdy v listopadu a ted, kdyz mi v kvetinacich ve skleniku zacaly rasit cibulky tu cely tyden mame bilo a teploty pod nulou. Kaminku, kamenu a balvanu mame doma take slusnou zbirku, jejich magie okouzli asi kazdeho. Vidim, ze nenechas jehlice ani hacek napokoji :), krasne barevne kousky, uz se tesim az nam je predvedes v konecne podobe. Moc zdravim a preju krasny vikend, Monika.

    OdpovědětVymazat
  4. Zase ty krásný barvy a klubíčka - díky vám začínám oprašovat svou dávnou zálibu. Když jsem měla malý děti, pořád jsem pro ně něco vytvářela, pletla, šila - vzpomínám na tu radostz tvoření a taky ten relax při tichém klapání jehlic ( + něco příjemného do ucha) - prostě díky za inspiraci.

    OdpovědětVymazat