čtvrtek 16. února 2012

Koulovaná

 Včerejší ranní surprise, mužovy stopy od té páté ranní do půl osmé a odchodu dětí zcela zmizely v peřině dalšího sněhu. Na dnešek ještě nějakých 30 čísel víceméně prašanu připadlo, to se moooc hezky uklízí:o) Člověk hodí lopatu bokem a než nabere další, vítr mu tam tu původní naservíruje i s mírným přídavkem. Krása, člověk je fakt malý pán...

B nutně potřebovala DO ŠKOLY hakysák. Trochu jsem zatrnula, na novou vitrínu, nedejbože nějakou cennou bustu, by v případě průšvihu momentálně fakt nebylo, ale nakonec jsem se jala vložit do toho svého roběte taky kus důvěry a jeden jí přes noc vyrobila. Ta šílená melírovaná bavlna k tomu přímo vybízela, vážně. Vevnitř je pytlík s loňským mungem, na čerstvé klíčky musím koupit novou várku. Musím, mňam.
Střih. Cestou ze školy: "Potřebuju nutně udělat ještě jeden, víš, pro B, to bude super, on si bude trénovat ruce a strašně ho to baví a líbil se mu...On tak bude cvičit a přitom je to sranda, chápeš!" (B je integrovaný šikula na vozíčku, jinak autentický záznam osmiletého kulometu) Matka: "OK, pokud nutně potřebuješ udělat, udělej...Poradím, jak na to." A taky že jo, to mne potěšilo, že to nevzdala a díky B se naučila háčkovat koule. A jen tak mimochodem, hakysák Zlobivého stehýnka je ten hezčí, větší, duhovější. Krásně jí ty přechody vyšly...

...brej den!

19 komentářů:

  1. To je krásna bláznivá (funy) dúhová farba! :)
    A musím uznať, že "stehýnko" je šikovné. Podarila sa jej krásna ... ehm... hakysák(?). :)

    OdpovědětVymazat
  2. Teda jani, to je šikula veliká!!! Ňáké geny po mamince v ní určitě budou :)!!

    OdpovědětVymazat
  3. To je super! Jste obě šikulky:)

    OdpovědětVymazat
  4. Jani,
    i u nás v nížinách je bílo a zatím se z té peřiny radujeme po těch velkých mrazech a hrátkách na ledu opět ranní koulovačka cestou do školy :-)
    A dcérka bude šikovná a obětavá po mamince , barvičky jsou úžasné a na hakysák jako dělané !

    OdpovědětVymazat
  5. Ta je šikovná (teda obě:), strašně se mi to odhodlání líbí, a ještě když je to pro dobrou věc...

    OdpovědětVymazat
  6. U nás se radujem z 5cm sněhu a vytahujem konečně boby :o) Hakysáky super, šikovnost je dědičná ;)
    Ilona

    OdpovědětVymazat
  7. Tyjo, Jani, je vidět, po kom to dítě je:-) Mám obavy, že háčkuje líp než já..musím s tím začít něco dělat:-)

    OdpovědětVymazat
  8. Brej den na Kohouťák!!!!!! Jako fakt úžasná, šikula to je, to jo (to my už dávno víme), ale ten důvod....ten důvod....to je něco! Krásné!!!! Zdravíme!!! Radka

    OdpovědětVymazat
  9. Já čekala tu sněhovou a ono duhovou :)..vydařený den!

    OdpovědětVymazat
  10. Prima hakysák pro lepší náladu :-)
    Krásný den
    Věrka

    OdpovědětVymazat
  11. Zlobivé stehýnko je moc šikovné, někdy by mě to mohlo naučit, což? Hakys se mi nikdy koulovatý nepovedl. :)

    OdpovědětVymazat
  12. Hoja!!!! šťastný výkřik do dály, už jsem myslela, že jste dočista zapadly, jako my (u nás ještě dnes neprojel pluh, asi je mimo provoz, jako všechny cesty kolem :-))
    Náhodou ta šíleně barevná je na takový výrobek jako dělaná, B. je šikula ohromná, důkaz toho, že když dva dělají totéž, výsledek není stený, úžasné...spolužák se má.
    ZdravíM. za zasněžené kopce

    OdpovědětVymazat
  13. Ahoj Jani, u nas pomalu klepe jaro na dvere a vy jste tam jak na severnim polu :) To odklizeni snehu vam nezavidim, uzila jsem si ho roky a jsem rada, ze ted bydlime v relativne mirnem pasmu :)) B je velka sikulka, co se v mladi naucis....
    Moc zdravim a preji hezky zbytek tydne, Monika.

    OdpovědětVymazat
  14. Dneska jste mě úplně odrovnaly, milé dámy! Ta druhá háčkovací fotka, to soustředění, zaujetí! B je úžasná dcera úžasné mámy!
    Mějte se moc hezky, Helena

    OdpovědětVymazat
  15. Ten hakisak je náádhernej, Jenda je miluje. Hodíš návod? Kde seženu tu náádhernou barevnou vlnu?

    OdpovědětVymazat
  16. To je ale šikulda! Sme si užili snehu konečne aj my.
    A sme skúšali upiecť prasiatka podľa vášho recepisu a hoci sa nám pri pečení trochu oduli, zmizli rýchlosťou blesku:) Gabi

    OdpovědětVymazat
  17. Moje dítě zase nutně potřebovalo obal na mp3, takže už taky háčkuje! Nestačila jsem zírat, jak jí to najednou jde!
    Máš u mě cosik na blogu :-) <3

    OdpovědětVymazat
  18. Objevte eToro, největší sociální investiční síť na světě, kde 1,000,000y klientů vydělávají kopírováním obchodních rozhodnutí našich nejlepších obchodníků.

    Kolektivní rozum - Obchodníci, kteří využívají eToro's CopyTrader™, mají o 60 % větší pravděpodobnost výhry

    227,651,647 - Otevřené obchody na eToro

    OdpovědětVymazat