pondělí 13. února 2012

Krmě (sakumprdum, pro břuch i oko)

Znáte chleboráky?! Pro mne donedávna věc absolutně neznámá, ale na jednom portále jsem nedávno v tipech na šetřící vedení domácnosti narazila mj. i na tento recept. Po zadání do Googlu jsem zjistila, že už je to celkem profláknutá pecka a tak jsem se jala v pokoře, na úkor králíka a srnek, čtverečkovat chlebík, já neználek...

Chleboráky na pekáčku. Fotkou v dalším stádiu už nedisponuju, byly jaksi sežrány dříve, než jsem se k tomu dostala. Chuťově někomu připomínaly fakt bramboráky, někomu spíše ochucené chleby ve vajíčku:o) Řadila jsem se do kategorie č. 2, ale to nic nemění na skutečnosti, že byly dobré. Takové chlebové placky.

 Včera dokončený hořčicový Saroyan. Vyšel na 2m nadél, 58cm našíř (ve středové části). Do pletení se mi moc nechtělo, ale potřebovala jsem prověřit překlad a teď tedy můžu s naprostou jistotou říct, že je OK a můžete šmodrchat do Aleluja, budete-li cítit pnutí:o)

My třeba pořád cítíme pnutí tvořit ledové svícny. Mrzne, tak co už. DOKUD mrzne, tak co už:o) Za chvíli prý začne sněžit, tak třeba nakonec i na Emana dojde - ale to už budou svícny dávno odpočívat pod sněhovou peřinou...

7 komentářů:

  1. Ty klubka v tom košíku...krásné barvy!! Musím doplnit zásoby!!!

    OdpovědětVymazat
  2. Ten šál je nádherný, Jani, je to moje další meta, vlna na ten japonský už je na cestě, nemůžu se dočkat;-) a ty smažený dobroty - přístí týden je muž na cestách a já se těším jak si s Mat uděláme bramboráky na tajnačku, bo Kuba je nejí a muž neschvaluje:-)))))) pa

    OdpovědětVymazat
  3. Na recept na "chleboráky" jsem čirou náhodou narazila teď o víkendu...Zjistila jsem, že ho mám uložený v PC ve složce recepty-kam ukládám všechny recepty, které ke mně různě dokolovaly mailem a já usoudila,že by se jednou mohly hodit...takže v nejbližší době je chci také vyzkoušet:)

    OdpovědětVymazat
  4. Jani, ten kuchaříček s červenýma líčkama je úžasný. Fotky všechny. Taky se mi nechce moc do tvoření, ale i tak je Saroyan úžasný. Klubíčka v košíku jsou pokušení číslo jedna. Musím taky doplnit zásoby, i když jsem si zakázala :-)
    Aj Emana určitě stihnete, příští týden prázdniny, my musíme stihnout ještě bruslení, lyžování a taky toho nového sněhuláka, jestli napadne :-)
    Páá zákopčandi no ni Maríí

    OdpovědětVymazat
  5. tyjo ten sal fakt obdivuji, tohle mi nejde a ten vzorek je perfektni

    jo mohu poprosit o tip jak delate ta zviratka-hackovana jsou?

    OdpovědětVymazat
  6. Jani, šál je úžasný! A taky ta fotka alá co se v mládí naučíš...je sladký!
    Docela bych tu vaši dobrotu vyzkoušela, ale Adam žere a chleba nezbývá...většinou :o)
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
  7. Super pomocník na míchání "těsta", šál vypadá skvěle, návod už jsem si uložila, snad se k němu někdy dostanu :o)

    OdpovědětVymazat