středa 8. února 2012

3x teplo (oheň, jistota, příze)

...od rána...
 ♥
...do noci... 
Pozitivní na mrazech dnešních dnů je každodenní přítomnost ohně doma. Živel. Ač spoutaný, stále silný.
Po včerejším rozhovoru s Andreou velké zklidnění. Přijala jsem, že i když věci třeba nakonec nedopadnou tak, jak jsem si je vysnila, čekají mne dobré zítřky. Člověku se hodně uleví, když stojí před jistotou. Nemusí být pozitivní, jen je dobré vědět, s čím/kým mám tu čest (aby bylo čemu/komu event. vyprášit kabát).

Poslední dny hodně v duchu milých setkání, náhodných, teplých, překvapivých. Začínám pomalu věřit tomu, že návrat není sprosté slovo a dokonce vím, že jej jednou podniknu. V duchu buddhistických myšlenek o volbě obtížnějších/snazších cest zatnu zuby a navážu, kde jsem kdysi skončila.
Jednoduché to nebude, ale začínám se těšit.

PS: Kdo už si zkopíroval návod na Saroyana, ve středové části jsem měla ve 14.ř. chybu - již opraveno! Kdo tiskl v průběhu, zkontrolujte si, jestli nemáte ještě to špatně uvedené Splést2hl. V tomto případě škrtejte, prosím, a nahraďte správným Splést2obr. (jako u ukončování lístku dosud i nadále). Díky, J.

6 komentářů:

  1. Jani, ty kamínka upřímně závidím, není nic hezčího, než koukat do ohně...

    OdpovědětVymazat
  2. Taky máme krbovky a sedět u nich, nahřívat se a koukat do plamenů....úžasná věc, souhlasím :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Jani, přeju Ti Tvou jistou cestu. :) Já svou jistotu ještě nenašla. Možná jsem na stopě, i když má cesta bude asi ještě hodně dlouhá.
    Oheň... Ještě že jsme ho dokázali malinko zkrotit. My krb nemáme, musí vystačit ohínek přenosný v podobě svíček. Ale i ten zajistí možnou terapii.
    Barva šálu je úžasná, úplně ohnivá záležitost.♥
    Přeju spoustu zářivých chvilek,
    Mia=)

    OdpovědětVymazat
  4. Člověk v sobě asi musí na několikrát obrátit to slovo, co je vlastně dobré, viď (jen tak hloubám)?. Nevázat ho toliko k představám, ale spíš k vděčnosti za to co přichází...mě to kecá, ale nejde mi to, nejde mi to, bolí to..fuj, ale stojí to za to. Jsi holka moudrá, statečná! Krásné fotky..ohřívám se tu u vašeho ohně a je mi s vámi moc hezky. Šálka je krásná..chjo musím ujít ještě kus cesty než něco podobného v mých prackách vznikne :).

    OdpovědětVymazat
  5. Jani, tak už je mi jasné, příčina vzniku takových skvostů jako je šála Saroyan. U těch kamen se musí cinkat jehlicemi jedna báseň a nejen cinkat, ale i přemýšlet, relaxovat, třídit důležité a méňě důležité. To negativní, to mě moc mrzí, ale i tak myslím, že pozitivního je daleko víc, jen záleží na tom, z jakého úhlu se k tomu člověk postaví. Já v tom bohužel ještě jasno nemám. Těším se, až bude, čekám vyhlížím nějaký signál, kterým směrem zahnout.

    OdpovědětVymazat
  6. Teplo domova v přímém přenosu:))

    OdpovědětVymazat