pátek 9. března 2012

Radost krátká, těšení furt

Při pondělní prochajdě do místního parku to vypadalo, že jaro už má zimu vážně na lopatkách. Když se pak zbytek týdne nesl v duchu sněhových vloček a rtuti na nule, můj úsměv na rtu tuhl adekvátně povětrnostním a sněhovým podmínkám. Fakt, nic moc.
Každopádně - nakonec to vypadá, že se jednalo o poslední záchvěvy tohoto typu.
U přírody se zimou, u mne s mírnou hysterií. Aspoň na čas...

Ať tak, či tak, vytáhli jsme odlehčené čepky, loni už na ně nebyl čas, tak letos premiérově. B má pletenou podle tohoto popisu, je jednoduchá jako facka a ten vzorek se mi hodně líbí. Vypadá dobře i ze silnější příze.
 
J čepice je pletena podle tohoto návodu, je též snadná, celý efekt vzniká pravidelným střídáním řad hladce a řad obrace. That´s all.

No a poklady, ty oficiální zkontrolovány, neoficiální pomazleny a s láskou uvítány. Jaro, fandíme!!!

4 komentáře:

  1. Taky jsem velký fanda jara,už aby to rozjelo na plný pecky!
    Krásný fotky,přátelský,hřejivý.Ale to je u Tebe vždy.Užívejte,zdravím,B.

    OdpovědětVymazat
  2. Fandíme taky. Svetr Petr..líbí se mi moc včetně knoflíků :).

    OdpovědětVymazat
  3. Jani, taky mi ty sněhové přeháňky neudělaly radost, odvolali jsme i výlet do krajského. Nesmutni bude líp, dnes už je zase veselej, když svítí, už mi to Tvoje juch zatraceně chybí.
    Fotečky parádní, na stromy se nemůžu vynadívat, pro ty mám slabost. S dovolením si první foto uložím. Čepice luxusní, jsem ráda že Vaše děti nejsou jediný sourozenecký pár v místním kraji, který má čepice od mámy :-)jako ti naši exoti :-))
    Vydařený víkend přeju M.

    OdpovědětVymazat
  4. Bohdano, dneska už je to nadějné. Uklízím kolem baráku, tak už není cesty zpět, jaro je tu:o) A děkuju! J.

    Jani, svetr Petr má knofle z mého starého zimníku, možná jsem jej vlastně tenkrát kupovala právě kvůli těm knoflíkům... :o)

    Maríí, tož dneska bomba! Od včerejška už mi ani není blbě, tak věřím, že už bude dobře, juch už mi taky chybí, číkoli... Stromy v pohodě, stahuj, co libo. Pa J.

    OdpovědětVymazat