úterý 6. března 2012

Svetr Petr

Přišel čas na nový svetr. Ze starého modelu už ráčil Ogárek vyrůst a jakkoliv jsme jej - ten svetr - měli rádi, rozhodla jsem se poučit z předešlého a vychytat pár much, které mne na starém svetru časem malučko dráždily:o)

Změny:
1. Svetr není rozhalenkového typu, jde zapnout až hezky ke krku. Dokonce tím největším knoflem! První svetr  byl pleten podle tohoto popisu a s véčkovým výstřihem se tam počítalo. Nicméně vyzkoušeno, nevyhovováno, inovováno:o)
2. Místo límce kapuca. Já jsem velká milovnice kapucí, dokážu ocenit, jak drží teplíčko...
3. Veškeré lemy jsou pletené pružným vzorem 2/2. Oproti hladkým okám ve všech - rubových i lícových - řadách vidím plus hlavně ve skutečnosti, že pletenina hezky obepíná tělo a nikudy nefouká. 
4. Nesáhla jsem po akrylu/směsi, ale po 100% vlně, konkrétně Exclusivu od Vlnapu (petrolejová a černá). Mírně kouše, ale vzhledem k tomu, že je svetr zamýšlen jako zimní vrsta pod bundu, event.jarní/podzimní kabátek, předpokládám, že jej J bude nosit na dlouhý rukáv a styk pokožky s ovečkou tak pro něj nebude nijak nepříjemný. Zatím nic nenamítá, zápěstí ani krk nenesou známky podráždění. Taky je tady šance, že bude snášenlivý po mém muži a kousavá vlna tak pro něj bude abstraktním pojmem. Kéž by.

Kapucový svetr je velmi volně pleten podle tohoto popisu, velikostně je přizpůsoben věku našeho potomka.

Trpaslíčci v parku.  ...sláva!!!

8 komentářů:

  1. Ten se má....no skvělej svetr...a kapuce miluju.

    OdpovědětVymazat
  2. Parádní model... tak ať dál nekouše ;-)

    OdpovědětVymazat
  3. Parádní kabátek. Tu vlnu doma mám a pořád čekám, co z ní jednou bude, je fajnová! Tak ať se dobře O. nosí!

    OdpovědětVymazat
  4. Parádnický model, spoustu hřejivých chvilek v novém svetru přeju :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Taky jsem kapucová a pro zapínání až ke krku , jen málo které dítko to takto snese ;-)
    Tak a´t je ve svetříku teplíčko a je ogárkem oblíben !

    OdpovědětVymazat
  6. Jani, svetr je super, taky mam moc rada kapuce. Hezky vikend, Katerina

    OdpovědětVymazat
  7. Moc pěkný svetřík,je fajn se zapínáním až ke krku.

    OdpovědětVymazat