středa 25. dubna 2012

Hrdinům

 Vše předurčovalo dnešní den k tomu, aby byl perfektní. Dokonalý. Nezapomenutelný. 
A ač v té "naší" realitě, kterou jsme si odžívali tady a teď, běželo všechno jako po drátkách, myšlenky mi stále ubíhaly na smutný Sever. Dnešek tak v mých vzpomínkách bude už navždy hlavně tím Nezapomenutelným. Bohužel.

Zaměstnávat hlavu, tělo i srdce. Na tůře jsme mj. sbírali pampelišková poupata. U nás momentálně ideální čas, jsme letos ve skluzu. Květy si dávaly načas, čekali jsme strašně dlouho...

Hláška z dnešního trika pro slavícího taťku má svou pětiletou historii. 
Tříletá B cestou z koupelny: "Tati, vezmi mi ty rifle z žebříku." 
Táta: "Vezmi si je sama, proč já?!!"
B: "...protože ty jsi můj hrdina!"
 
Tátové bývají hrdinové. Ať jde třeba jenom o nošení riflí z topení, oni to vždycky zvládnou nejlíp. Stejně jako cokoliv jiného.

7 komentářů:

  1. Jani, vidím, že jste si užili už chystání, užijte si i slavení!
    Vám přeju krásný večer a každému dítěti tátu hrdinu.
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Jé, to je krásné... Focení, tvoření, obdarování.
    Hezké dny! M

    OdpovědětVymazat
  3. Nádherné. Přeji vám a všem, ať stále mají své hrdiny. Táty.

    OdpovědětVymazat
  4. To triko je strašne dobré. Myšlienka, vzor, aj kompozícia. Skoro by sa mi chcelo povedať, že závidím ;-)
    A púpavový med by sme po rokoch tiež mohli vyskúšať... Asi idem pohľadať nejaký recept. Vďaka za tip a radostný deň vám všetkým.
    Leti.

    OdpovědětVymazat
  5. Jani, jí Ti vždycky závidím ty procházky u vás po okolí...nemusíš nikam autem a jsi v přírodě! To mi chybí. Pletení máš jako vždy úchvatné a tričko samo taky :).

    Mějte se tam u vás moc hezky, nosím si vás v sobě! M.

    OdpovědětVymazat
  6. Krásne, vlastnoručné:) Gabi

    OdpovědětVymazat
  7. ... Jani jako vždy moc pěkné fotečky ... vždy se těším na nové ... koukni ke mě na blog máš tam ocenění ...

    ... pěkný víkendík ... Denisa

    OdpovědětVymazat