úterý 10. dubna 2012

Její první


 I stalo se, že Junior na Velkou neděli pšíkl, smrkl a "lehl" s teplotama (kdo má doma dítě podobného věku, chápe ty uvozovky). Ano Radu, držíme basu, děkuju pěkně:o) Velikonoční pondělí se neslo v obdobném duchu, jen Stehýnko se bacilům úspěšně ubránilo a trochu začalo doma chytat lelky. Vzpoměla jsem si na průpovídku o kůlničce na dříví a trochu mi z té představy stoupl tep. Takový ten dětský bordýlek je tu tak nějak permanentně, ale stát by Kohouťák ještě chvíli mohl... Zaměstnat, už jen v rámci zachování vlastního psychického zdraví. Bo té chalupy. Vytáhnout letitou sadu rydel a megagumu z Kiku, do té se bude mládeži rýt jako po másle. Nebo do másla?!

 Guma ještě padla v půli, aby se vlezla na razítkovací polštářek. Tiskařské barvy se mi nechtěly vytahovat, ředidlo došlo...

 Jemné korekce matrice, kočičí hrb byl shledán nežádoucím. Seříznou. Easy...

A matrici podepsat. Prej M.K./B.K.  Ha?!! Já jsem J.K. - No jo, to je jako Máma K., J. by mohlo znamenat, že jsem to razítko dělala s bráchou... :o)

11 komentářů:

  1. Zdravím na Kohouťák, já myslela, že si někde užíváte v přírodě a oni si hezky užívají doma. Juniorkovi přeju, ať je brzo fit. M.

    OdpovědětVymazat
  2. Bezva tvoření a nádherný výsledek!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ó, děkujeme, Jitko, mně se taky líbí, jak jí to dopadlo:o) Každopádně předám dál, autorce razítka, bude dozajista potěšena. Díky! J.

      Vymazat
  3. Jani taky pšikáme zatím bez teplot. Jen já tentokrát nejspíš nevydržím bez pilulí :(. Razidlo se šťastnou mickou vypadá moc pěkně.

    OdpovědětVymazat
  4. Tá mačka je fakt dobrá! Máš šikovnú omladinu. :)
    Alebo žeby to bolo inšpiráciou z tej megagumy? ;-D Asi si budeme musieť tiež podobnú zohnať. ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ešte som zabudla pochváliť ovečky v pozadí. Sú nádherné! :)
      (aj zblízka)

      Vymazat
  5. Jani, to je nádhera! Já jsem si neryla asi sto let, úplně jste mě naladili! Kdepak asi jsou moje rydla...
    Mějte se hezky, pěkně ryjte a buďte zdraví!
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
  6. Krásné razítko. Jako malá jsem taky "ryla". A už nemám nářadí. A takovýhle kocour by se mi moc hodil. (Pro můj obchod U Kocoura. :-D) Krásné tvořivé jaro. Tina

    OdpovědětVymazat
  7. Krásnéé! :)
    PS: Právě se snažím trochu "rozject" svůj nový blog, tak jestli máš chvilku,budu moc ráda když mě navštívíš :)

    OdpovědětVymazat
  8. Krása! Můžu se zeptat odkud je ta guma?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Omlouvám se za pozdní odpověď - guma je z Kiku. Skutečná velikost je dvojnásobná, kočka je rytá do poloviny gumy. Je krásně měkká a ryje se do ní fakt lehounko. Cenu už si nevybavím, každopádně to nebyla žádná pálka:o) Mějte se hezky, J.

      Vymazat