středa 9. května 2012

Babiččin pampeliškový

Pampelišky jsou jedním z důvodů, proč miluju jaro. Slunka popadaná do trávy, co dokáží vyloudit úsměv i v případě těžkých krizí, to se cení:o) Takže zatímco sousedi mají vysekané trávníčky na lehký anglický sestřih, kolem Kohouťáku to pučí. Dobře tak.

10 komentářů:

  1. Pampelišky také miluju. A medík je již hotov - 2 várky. Krásný den ... Věra

    OdpovědětVymazat
  2. Jani, ty jsi neuveritelna hospodynka. Vazne te obdivuji a tu prirodu (momentalne panelakova) ti zavidim. Hezky zbytek tydne.

    OdpovědětVymazat
  3. taky tady paní hospodyni pořád obdivuju, za ten vynaloženej čas a chuť kuchtit, to jsou ty ženy z baráku..., jestli já se někdy dočkám baráku, tak budu za nemehlo, ale tady s paní se leccos naučím, jenom mi Jani prosím napiš, co to tam babička píše: 220 ks květů, 20 ? svařit s 1l vody..to víš..:))

    OdpovědětVymazat
  4. ...zakonzervované jaro...na zimu :o) Zářivé dny přeje Mokopa

    OdpovědětVymazat
  5. Já bych řekla, že je to 20 min. ;-)
    Jani díky za recept, asi taky vyrazíme, tu na zahrádce jich máme pomálu. Zdravíme na Kohouťák!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je tak, děkuju, Evi, seš rychlejší:o) Jinak s tou hospodyňkou jste mne pobavily, to se babička na obláčku jistě nestačí divit, o kom je tu řeč:o) Ale jak píše Olča, na baráku je to prostě jinak, než v bytě, nějak přirozeně to tady vyplývá z okolností a běhů přírody. Byla by škoda nevyužít šanci a dary, se ví... A když je navíc čas a prostor, chuť a energie, proč ne:o)

      A děkuju za čas, VÁM VŠEM, děkuju...

      Vymazat
    2. Mám někde úplně stejně užmoulaný papírek s receptem po babičce. Vlastně celou kuchařku stejných papírků :) Zaplesalo mi :)
      "Byla by škoda nevyužít šanci a dary, se ví..." - tesat. To jsem měla odpovědět kolemjdoucím, když jsem na louce před naším domem lezla po kolenou a hledala první šťovíky na polívku :)
      Díky za krásný blog.

      Vymazat
  6. Musím říct,že v tvém podání je všechno tak nějak samozřejmé,přirozené...
    A ještě(ostatně,jako vždy) dokonale zdokumentované.
    Jestli potkám někde cestou 220 pampelišek...Uvidíme.
    Zdravím Kohoutí vršek.B.

    OdpovědětVymazat
  7. Janka,ďakujem za recept, už je uvarený (trochu som ho inovovala-nahradila biely cukor s hnedým) a je výborný! Pekný deň!

    OdpovědětVymazat