středa 30. května 2012

Bezobraní

Pár květů, citron, cukr a voda a pár týdnů zase nebudeme muset sirupovat přes maloobchodní síť. Gut. Nic proti ničemu, ale mne ten pocit prostě baví...

  (ještě vršek k tomu spodku z první fotky, ať je Ogárek komplet)
Slunku zdar (ale zapršet už by taky mohlo, ehm...)!

11 komentářů:

  1. :-)
    Také se na něj chystám , snad dříve neodkvete ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stihla jsem to mám 3 flašky ,ale u nás piju jen já ;-)

      Vymazat
    2. Ilčo, tak to je náhodou super, aspoň Ti dýl vydrží:o))) U nás pijí s nadšením všichni a s těmi rozdanými lahvemi mizí tedy závratnou rychlostí...

      Vymazat
  2. Rozpůlený ogárek má šibalský úsměv :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Aký nezbednícky kukuč:)
    Bazovanie čerstvo za nami - 8,5 litra, no čo ti budem hovoriť včera večer som už videla na bazovo:)) Ale tá vôňa čo sa šírila celým domom hmmmm a k tomu sušiaca sa lipa hmmmm a hmmmm...:)
    g.

    OdpovědětVymazat
  4. Ano, ano, taky miluju vaření lektvarů všeho druhu... Manžel doufá, že se to nezvrhne v zálibu v černých kočkách a sušených netopýrech:-)), ale děti tyhle bezové, pampeliškové a sedmikráskové delikatesky milují.... Krásné dny! Jarmila

    OdpovědětVymazat
  5. Jé, tady leje a bouří. Brala bych spíš to slunko. Bezový likér a sirup je bašta. Jen letos jaksi nestihla .... :-) Krásný den. Tina

    OdpovědětVymazat
  6. Bezový sirup bych si dala, ale nestíhááám...

    OdpovědětVymazat
  7. Lektvarům a sirupům a šťávičkám a všemu tomuto třikrát sláva a Vám jakbysmet, za pochopení a milá slova.

    Pravda, Gabi, ta vůně je snová. Třeba taky jako povidla nebo med nebo třeba láska, co se šíří tiše domem.o)

    Letizio, Tinko, Amelie... ...kuju♥

    OdpovědětVymazat
  8. ...tak jsem stihla v neděli před deštěm natrhat košík plný květů. Vyjít si sama do lesa je jako balzám, potkala jsem jenom místního podivína, ptal se jestli už rostou hřiby, když mě viděl s košíkem :-) Množství vyšlo cca na 2 a něco dávky. V pondělí večer jsem nevěděla do čeho všeho sirup uskladnit, páč mi z toho vylezlo 7 litrů sirupu :-) Jsem se bavila sama nad svým počínáním...ale chutná, tak jsem v klidu, že je po mě nikdo nezdědí, doufám :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Mě taky ten pocit baví, chutnat bude určitě báječně a propo máte stejné utěrky jako my :).

    OdpovědětVymazat