pondělí 14. května 2012

Tavíme

Tavná pistole vedle ledničky protestovala, že už se týden válí, tak jsme jí dali šanci. Jednu dobu B celkem často zažehlovala korálky, což bylo fajn, poněvadž se celkem soustředěně zabavila (u ní zázrak). Tápala jsem, co s výtvory dál. Jednak z plastu hmotu nijak nežeru, druhak nemám ráda "válecí" dekorace. Tak jsem nakonec zezadu zažehlovačky nalepila magnet a máme teď barevně se veselící lednici.

No a taky jsem konečeně odstranila ze dveří velikonoční věnec s kraslicí. 
Na čase bylo.
Nejvyšším.

Na počest Maríí tam teď máme z Růži květ:o) Maru, čus!

4 komentáře:

  1. ...až Vám někdo skončí s autem ve dvoře, tak to budu já, budu se kochat, jako Hrušínský http://www.youtube.com/watch?v=i3kPEg59b4s&feature=related

    Zdravím, dušu v peří přeju

    OdpovědětVymazat
  2. Jani, prima napad. Nase andulka taky sklada a sklada. Uz toho ma celou krabicku, bohuzel nam chybi lednicka na kterou by se dali dat magnetky. Venecek je kouzelny. Hezky den, Katerina

    OdpovědětVymazat
  3. Janií, kdyby jen velikonoční výzdobu, ale já jsem měla na dveřích pověšenou ještě tu vánoční..(teda jen jsem ji z venkovní strany přehodila k na tu vnitřní k nám do bytu-aby nestrašila, ale už jsem ji nebyla schopná odinstalovat...):-)

    OdpovědětVymazat
  4. Maru, nestraš, já trnu dnes a denně, kdy ten břeh ujede totálně:o/ Ale kdyby už se to mělo stát, Tebe bych u zápraží viděla ráda:o)

    Katu, děkuju!

    Jančo, to jsou ty matky na mateřské, co?! :o))) tak má být, důležitější věci na světě, než aktualizované tematické výzdobičky:o) opatruj se!

    OdpovědětVymazat