úterý 5. června 2012

Jsem člověkem

...a jak jsem si na konci minulého příspěvku přála, aby zapršelo, klaplo to téměř dokonale. Ještě pár dní sucha a teď už jen s menšími nebo většími přestávkami kape 
a
k a p e
a
k   a    p   e
. . . . .

A nám to vůbec nevadí, ba naopak, protože trpaslíci si dovedou užít úplně všechno a my odrostlíci se rádi svezem na vlně radosti a bezstarostnosti, protože (mám-li mluvit za sebe) díky nim jsem člověkem - takovým, jakým chci nejvíc a jakým jsem nejraději.

U Júři doma teplo, sucho, plný stůl, opožděné dárky ke Dnu dětí, Husa Matylda a čtyřkolka na nabíječku s jackem jako ke staré nokii, tanečky a hopsandy a muchlandy 
a taky matky a jejich malé křižovatky.

 Letité výšivky a ob-háčkovánky (od nějaké babičky pro sestřičku z jesliček, která sama je už dnes šťastnou několikanásobnou prababičkou. Čas kouzlí. A nečeká.).

A dokončené háčkovánky do Júřiny nové kuchyně.
Ano ano, a hlavně lehkou nohou tím Žitím:o)))

4 komentáře:

  1. Jani, pri prvni fotce jsem se musela usmat ... staci par slov a nekdy jsou nase prani vyslysena tak rychle, ze i sami jsme prekvapeni. Chtelo to dest a tak je tu. Krasne. Jsem rada, ze jsem nasla tvuj blog. Obcas me tva slova dokazi nasmerovat do mist me drive neznamych, ale uklidnujicich.

    OdpovědětVymazat
  2. Ahojky, hezky jste si deštivé odpoledne užívali. Moc a moc zdravím M.

    OdpovědětVymazat
  3. Michaelo, děkuju moc, potěšení je na mé straně... upřímně, mám velkou radost:o)

    Maru, tož bať! :o)) Zdravíme ještě víc! Čus a brzo...!

    OdpovědětVymazat
  4. Lehká noha chybí, ale taky se snad dočkám...my čekáme slunce :)) a doma máme koupený nafukovací bazének!

    OdpovědětVymazat