pondělí 25. června 2012

Tymián, levandule, šneky a ostatní zvířena

Když jsem včera večer stříhala na spirále byliny a v duchu jsem plánovala, co a jak a s čím a proč, vzpomněla jsem si mj. na tymiánový sirup, který na mne kdysi kuknul z Barevného světa. Poslední dobou se nám nějaké zásadnější choroby úspěšně vyhýbají (ťukám), ale více či méně chrbleme čas od času všichni. Sirup je připraven - do roka a do dne, hyn sa ukáže!

 ...voní hezky (a Jihlavanka to není, vzácný princi).

Odpoledne, když se vyčasilo, ve společností Bibiných šneků
ňuchňací příze
sousedovic dětí
levandule
vláčné včelky
a
nového mazlíka party
(říká pejskař z přesvědčení)

8 komentářů:

  1. Nádherné fotky, takové milé pohlazení duše.

    OdpovědětVymazat
  2. nádherné fotky, ako zo sna :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ten mateřídouškový sirup je prima nápad :-) Mrkla jsem se na stránky BAREVNÉHO SVĚTA a našla jsem tam pončo granny square, suuuuuper! Nemám ráda slovo SDÍLENÍ, ale tohleto sdílení je fakt hodně dobré :-) :-) :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Tý jó, to musí být vůně! Cítím to snad až sem:)Kočičku cůůůůů:)))Jani mějte se hezky a už brzo!!! Hurá!!!! Radka

    OdpovědětVymazat
  5. ahoj :) podobný sirup robievam tiež, je výborný,. všimla som si, že máš v ňom drobné "špinky". Ak ti smiem poradiť, radšej ho ešte preceď, kvôli takýmto nečistotám sa mi pokazila celá dávka bazového sirupu :( aspoň sa domnievam, že to bolo preto.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já to včera nakonec raději taky přecedila, i když mnohem fotogeničtější to bylo s těmi drobounkými sajrajtky:o) Každopádně moc děkuju za zájem a žhavého tipa! j.

      Vymazat
  6. Jani, tymiánový sirup chci udělat taky, celkem tady nikdo nechrchlá, ale ta vůně...
    Jinak mám moc ráda vaše všednodenní radosti - vždycky si tady uvědomím, že každý den je hezký, když si ho nezkazíme...
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
  7. AhoJa, ostuda ostudná nestíhá psát komentáře, ale ta vůně bylinek ...zavřu oči a úplně živě to cítím. Tymiánovým sirupem jsem zaháněla bacily minulou zimu, štěstí přeje připraveným o tom žádná :-)
    Hledání pokladů nikdy nezklame, minulý týden u nás pěkně řádili skřítkové,psst jsem jim trošku pomáhala...kocůrky máme dva aj aj plus matka, úžasná veselá parta...
    ...o víkendu jsme měli vystoupení na Svatojánských slavnostech..."pletla jsem, pletla jsem, zaplétala jsem,...ještě mi zůstalo klubíčko nití" hezky Ti to přibývá, těším sena odhalení :-)

    OdpovědětVymazat