čtvrtek 19. července 2012

Srdeční random (Hošťálkovy 2012)

  Zbyla mi v PC spousta fotek z Hošťálkov, které lze jen těžko někam zařadit. Na samostatný post nevydají, ale přesto s centrálou dělají své. Víte, v lednu, po roce aktivního přispívání do soukolí bloggeru jsem byla silně nahnutá psaní ukončit. Přišlo mi, že vše, co jsem chtěla nechat vyplout, zaznělo, zkusila jsem to, děkuju moc a nashledanou. Pak jsem se ale rozhodla ještě pokračovat a mám pocit, že ve skutečnosti až teď objevuju opravdovou pointu blogu (tohoto typu). Člověk klikne a ví, kudy šel před rokem. Takový deníček veřejně přístupných momentů jinak nepřístupných životů. Záznamník věcí důležitých pro člověka samotného natolik, že si sedne a věnuje kousek svého času vyťukání do kouzelné krabičky. Už jen tím, že si své dny přehrávám dokolečka dokola, se mnohdy přistihnu, že ty šťastné záchvěvy bývají vyvolány nejobyčejnějšími věcmi. A to není málo.


***
 Poznámka pod čarou, o Andělích a o tom, jak já to vlastně v tom životě mám.
Třeba když se mi pokazí auto, stane se tak ještě v civilizaci a ne v černém lese na úzké cestě. Že můj muž, ač absolutní automobilový amatér, nevlastník ŘP, se v autě dvě hodiny vrtá a zkouši chladič opravit svépomocí. Že můj nedávno nový mobil má internet (a že baterka mobilu mi zdechla až s opraveným autem). Že mechanik, kterému jsem se dovolala, přijel (ač to bylo v neděli večer po čtyřech dnech volna). Že obvolával všechny své známé a nakonec sehnal zcela nový chladič (podkresloval zmínkou o rodině se třemi dětmi a kotětem, která je AŽ ze Zlína - nejsme ze Zlína). Že si nás tak hezky odtáhl, Bílého Bleska opravil, mně dal poznat kapelu Poslední výstřel, Ogárka nechal posedět na čtyřkolce a Zlobivému stehýnku jsem díky jeho osobě mohla ilustrovat metaforu "Je to Anděl!" Blízkokrnovští, tudy!

11 komentářů:

  1. Jani, jsem hrozně ráda, že tvůj zimní nápad někde zmrznul! Moc ráda chodím listovat tvým deníkem!
    A andělé jsou, já vím...
    Pohodový večer, hezké dny.
    Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Mam krasny hrejivy pocit, Jani. Neco ti dodalu odvahu neskoncit a priznam se, ze tyto fotky maji neco krasneho v sobe. Ale ty slupky na te nadherne drevene podlaze me rozesmali.
    Joj andele, si myslim, ze jich je dost, ale malo lidi, co o ne stoji nebo o nich vubec vi.

    OdpovědětVymazat
  3. Jsem moc ráda,že jsi s psaním "nesekla",a určitě nejen já.
    Osobně si hodně považuji Tvé otevřenosti, s jakou dokážeš popsat dobré i nedobré...
    A přesně,jak píšeš,není to málo.
    Přeji celému Kohoutímu vršku krásné dny,B.

    OdpovědětVymazat
  4. Zdravím, moc pěkný deník,který jsem dnes objevila...a určitě se budu vracet:-). Mějte krásné dny !

    OdpovědětVymazat
  5. Taky jsem ráda, že blogu přibývají další stránky. Vždycky se na další příspěvek těším ;)

    OdpovědětVymazat
  6. Dobrý den, určitě nekončete! Protože jste moje "krevní skupina",vždy se těším na nový příspěvek na mém už dlouho nejoblíbenějším blogu. Máte v sobě životní moudrost získanou ve Vašem věku několika ztrátami,tím pádem umíte podat nejobyčejnější věci moc krásně. Jste taková "krajová bohyně" jako dřív bývaly naše babičky. Zdravím a přeji ať se dál daří!

    OdpovědětVymazat
  7. Jani, připojuji se k davu. Přemýšlím nad odpovědí, napadá mě tisíce vět, ale shrnu to do jedné jsi (jste) moje "srdeční záležitost". Velice si vážím, moc obdivuji a v koutku duše i trošku závidím tu otevřenost. Já mám chuť s blogováním skončit i několikrát měsíčně, Tvoje blogování je pro mě motor.
    Mimochodem fotky v příspěvku jsou úžasné, jedna vedle druhé zachycují tolik strašně moc a to umíš zase jenom Ty.
    Díky za objasnění story "bílý blesk". Já když viděla tu fotku, jak se veze, tak jsem byla v šoku a tiše čekala na zprávy, naštěstí to dobře dopadlo...Andělé existují o tom není pochyb. Těším se zase někdy na viděnou...

    OdpovědětVymazat
  8. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  9. je to krása, je to tak, štěstí

    OdpovědětVymazat
  10. Anonymní01.08.12 8:37

    a jedna z nejlepších fotek je můj brankářský zákrok :D Štěpánka N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A tak o tom snad žádná, Štěpi, to je nad slunko jasné:o)) Máme tu těch Tvých fotbalových v PC víc, seš fakt talent. Pozdravuj!

      Vymazat