pátek 31. srpna 2012

Generačně starší, II. ročník

 Letošní výprava tatíků s dcerami se nakonec stihla v rámci letního volna. Úspěšně tak proběhl druhý ročník Generačně staršího venčení, což s velkým nadšením uvítaly především holky (ale možná, že ve skutečnosti to bylo úplně jinak a taťkové je s přehledem trumfli). Loňské pohorky si to směrovaly do Hostýnků, letošní do Vsetínků:o) Tož Lideč, Pulčín, Lidečko - Čerťáky. Pro děti naprostý ideál. Skály, totemy, studánka, večerní oheň, smažák s americkými bramborami a tatarkou a kofol tolik, že to v pohodě pokryje zbytek roku. Taťkové jsou prostě borci! Když užívačka, tak se vším všudy. Sice pak můj muž říkal cosi o tom, že holky dost blbě spaly, ale to už je ten základní princip příčin a důsledků, drahý...

.
den první končí
a
den druhý začíná
.
 (na Pulčinách už startuje regulérní podzim, jupí ♥)

 Fotka jako střižená z cyklu na téma o tatíncích-hrdinech...

 Trochu zmrzlý mlok a čertíci na Čerťákách.

PS k Moravě: Leni, zbytek fotek nahraju na Picasu a pošlu Ti odkaz. Máte tam fajne špeky:o)

6 komentářů:

  1. AhoJa, jedna srdéčková záležitost vedle druhé Horní Lideč (tam je moje nej), Vařáky (od tamtud mám nej)a z Pulčín je na všechny nej vidět. Tak to se pěkně na těď trasách míjíme, tak jsem si říkala, že přes prázdniny na sebe stihneme někde narazit, jediné co jsme nestihli, jinak to bylo jistě i u vás super léto :-)
    Doufám, že se jinak daří po všech stránkách dobře :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, je to tady fakt Boží - doslova a dopísmene toho slova významu, vím, že se to nemá, ale tady nejde jinak:o)... Ony ty prázdniny jsou vždycky nějak hektické, stihnem minimální zlomek naplánovaného, ale myslím, že podzim bude taky perfektní pro tour přes kopečky.o) Doladíme, pa!

      Vymazat
  2. Jani díky,to budu moc ráda,těším se.Už teď jsi mě dojala..Vypadá to,že se měli fajn a vůbec jsme jim nechyběli!Pa,L.

    OdpovědětVymazat
  3. Přeji příjemný večer.
    Nemám žádný blog ale Váš si chodím číst. Pokud Vaši šli z Horního Lidče cestou okolo Kříže na Půlčiny mám k tomuto místu velmi blízko. Snímek kde jsou děvčata u napaječek pro krávy je místo takzvané Hadovec.Za těmito napaječky směrem od Lidečka dále, mám pozemek tedy pole. Nyní se tam chodím dívat asi dvakrát do roka ale jinak mě k tomu místu váží mimořádné vzpomínky. Co by malé dítě tam moji rodiče hospodářili a já tam prožila kus dětství i s naším prvním psem tatranským čuvačem Cesarem.Miluji toto místo ač tam nic moc není.Hrozně mě potěšilo,že se najdou lidé, kterým stojí tato místa navštívit. Od napaječek směrem dolů je Vršek.Tam jsme měli taky pole. V podstatě všichni moji příbuzní se zde pohybovali ať už jako vojenští zběhové v první světové nebo jako hospodáři.
    Děkuji Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Neuvěřitelné, moc, moc děkuju! Tohle mne nepřestane nikdy dojímat, ty příběhy míst. Naše babička tak znala okolí Morávky, kde strávila dětství-mládí, pak okolí Hošťálkov, kde strávila dospělost. Vždycky, když vykládala, nikdo ani nedutal. Je to pouto a to má vždycky hloubku. Ještě jednou velké díky, J.

      Vymazat
  4. Krasne fotky:-) pozitivna energia len tak srsi:-)

    OdpovědětVymazat