středa 22. srpna 2012

Monkey Business do zálohy

Co v ty pařáky taky dělat jiného, než plést zásoby na zimu...
Návod je zde, na MMB. Použila jsem přízi ze zásob, jde o Yetti od Vlnapu, jehlice vel. 4. Yetti počítá s 4,5-5mm, ale nechtěla jsem kuklu zas až moc volnou. Návod sice počítá se 4mm jehlicemi, zato s tenčí přízí. Původní velikost je na 1,5-2roky, já potřebovala na tříleťáka. Kompromis klapl a Ogárkovi je akorát. Gut.

Momentálně vzpomínám s láskou a jiskrou v oku na bratrovo triko, černé, s poloviční sněhovou vločkou a jednoznačným nápisem - Thank God Summer is Over! On to má primárně skrz lyže, já skrz tu náladu. To neovládneš, konec srpna jede prostě v tyrkysu.

7 komentářů:

  1. Tak ta je úžasná! S tou anténkou mi to připomíná tatarské vojáky (asi z nějakého filmu nebo pohádky) :o)

    OdpovědětVymazat
  2. No to je krása... já chci taky... mě to připadá jako Neználkova čepice.
    super ... asi budu muset zaúkolovat maminu :-)
    Věrka

    OdpovědětVymazat
  3. Jani to se ti zas něco povedlo, abys věděla pečlivě tady tvoje výtvory sleduju i ty kulinářské, jsi vážně taková ta poctivá ženská, co se umí otáčet!:)

    OdpovědětVymazat
  4. Och och och, danke schön... :o)

    OdpovědětVymazat
  5. úplne super (niečo ako kukla, keď som bola malá)

    OdpovědětVymazat