čtvrtek 16. srpna 2012

Projekty při dnešku:o)

 Dnes od rána bílého kuchtění und kutění. 
Zhruba tak od čtvrté odpolední už jen mlaskání und laskání.
 (Nad tím vším teda non-stop výskot a jásot a hulákání a dohady, občas malá křivda s trochou slz, nějaký ten pád bez slz - já sem spadl a neplakám, myšlenky v pejru a přání sto rukou, což by, tuším, stejně zůstalo nedostačujícím množstvím.)

Obligátní šneci - listové těsto, vejce s česnekem, šunka, niva, eidam.
Mozzarela s rajčátkama (spasena dříve, než byla zachycena).

I děti vzaly dopoledne spravedlnost do svých rukou a rozhodly se vyrobit exkluzivní modely aut. Vytáhla jsem odřezky, pilku, svou milou minivrtačku a začlo se. No srandy hromada. Plech šneků málem padl za vlast, jak jsem se do toho "obrábění" s dětmi zabrala, párkrát padl rekord na trase zahrada-kuchyň a stejně jsem měla intenzivní pocit, že ani tím osobákem bych své duši nedopřála ten euforický pocit uspokojení a štěstí. To až teď. Až zpětně. Díkybohu za takovéto dny!
A na Světín velké juch a jupííí a hodně sil v rekonvalescenci, jsme šťastní s Vámi!

5 komentářů:

  1. To sú mňamky, kokosová roláda tá je priam luxusná, som si skoro klávesnicu oslintala.
    Ak natrafíš na obchod s náhradnými rukami, daj vedieť, tiež by sa mi jeden tucet hodil :)

    OdpovědětVymazat
  2. Dobrý den Jani, krásně to vypadá a bude to určitě i výborné:-)) Máte krásný blog. Mějte se pěkně Jana

    OdpovědětVymazat
  3. Tedy to je nádhera, z Vašeho blogu dýchá takový klid a pohoda, že moc ráda chodím počíst... Děkuji Olga

    OdpovědětVymazat
  4. Opět nádherný příběh, překrásné fotky a báječně vypadající roláda. Prostě dokonalé. Vždycky mě to tu potěší.

    OdpovědětVymazat
  5. Renat, to by byl byznys, náhradní tlapky pro rozlítané matky, jéje! Doživotní záruka, že by obchod fakt nezkrachoval...:o)

    Jano, děkuju. Přeji taky všechno dobré!

    Olgo, moc, moc děkuju, jsem ráda! Opatrujte se, J.

    Maryno, pochvala fotek od Tebe vážně potěší. Já se totiž vždycky nepatřičně dlouho a intenzivně kochám těmi Tvými. A už se chystám na trhací buchtu, juch! Děkuju!

    OdpovědětVymazat