středa 1. srpna 2012

Summer in the City

V sobotu jsme sbalili svých pár švestek a přesunuli se o pelíšek dál. Je veliká výhoda mít kamarády rozeseté po různých koutech republiky (ač z praktického hlediska je to zcela liché a mnohdy by se hodili spíše všichni v okruhu maximálně 10km). Výletuje se ale jedna radost, s těmi vyhlídkami na blízká setkání třetího druhu:o) Tentokrát vedla kola BB na sever, Ostrava, to je prostě numero uno. Muž se mne ptal, když jsem mu oznamovala, že jej s dětmi na nějaký čas opustím - a proč tam jedeš, když je tady tak hezky?! Asi že to tam mám ráda. A taky že JE tam mám ráda.

Nejoblíbenější fakulta, ve vzpomínkách stále!

Je fakt, že co se týká dětských hřišť, je město epes rádes...

Občas oddech doma - tvoření, kuchtění, cáchání.
(Jitčiny koláčky s Danuščinou paličkovou inovací)

***
Na památku tu vznikli méďoši pro holky, příze na přání. Dia Duhová a Stella Bílá:o)

Tož že děkujem, fajně bylo. Silvestr zas u nás!

4 komentáře:

  1. Jani,
    je vidět, že vy s dětmi se zabavíte při každém počasí a všude :-)
    S fotek úplně dýchá to pohodové léto !
    Ta deko kinder ta teda je !
    Jak jen to píšeš ?
    Tak jen Juch!

    OdpovědětVymazat
  2. AhoJani, někam mi v běhu dne odplynul první napsaný komentář. Tak druhý pokus: Zdravím moc a moc. Včera jsem jela kolem, ale bylo hodně hodin a hodně únavy, ale kdyby jste byli venku, tak zamávám, snad to někdy vyjde :-)
    Hezky si to užíváte, jsme na tom byli poslední dny podobně, jen s tím rozdílem, že my doma a návštěva u nás :-)))

    OdpovědětVymazat
  3. Ilono, deková fotka je ducháčková, oni si prďoši ty deky navázali kolem ramen a řádili na zahradě jako diví:o) juch!

    Maru, my býváme večer většinou pod barákem, je tam stínek. Každopádně věřím témuž, někdy to vyjde! Návštěvy jsou fajn, pro nás s toulavými křuskami je tou příjemnější variantou vyjíždět, ač oba případy (někdo tu - my někde) jsou žůžo...
    Jo, BB jsme nakonec vymontovali radio a zatím se baterka drží, tak byl skrat asi někde tam. Snad:o)

    OdpovědětVymazat
  4. krásný blog!!!

    to je Husův sad a budova pedagogické fakulty na Českobratrské, že ano. 3 roky jsem tam jezdila každý pátek, 450 km :-)

    krásné dny :-)

    Dana

    OdpovědětVymazat