pondělí 24. září 2012

Blízká setkání

 Nedávno Radule odkazovala na jeden skvostný projekt. Nebeská šála:o) Je to fakt milý nápad, každý den uplést řadu tam a zase zpátky, v barvách přesně podle nebe toho dne. Nebo aspoň přibližně. Tak pomalu připlétám, co nebe dá a těším se, co z toho nakonec vyleze. Možná čtyři polštářky? Možná fakt ten šál? Cokoliv jiného? Každopádně těšim.

 Dnes jsem byla s dětmi v knihovně. Nějak samovolně mne to táhlo ke Skácelovi, on je genius. Kdysi jsem četla B před usnutím právě jeho Básně pro děti. Občas jsem se na chvíli musela odmlčet a občas jsem musela přítomnou chvíli potlačit úplně, aby nebyla tíživá i pro jinak nezatíženou duši. Ať tak či onak, je to jedna z nejlepších knížek, které jsme s dětmi (a pro děti) četli, tak ráda se k ní vracím.

Jinak se u nás po sto letech šije Dotee, téma dětského swapu pro tentokrát zní - Blízká setkání třetího druhu. Pro Stehýnko ideální, měla jasno hned. Blesk z čistého nebe. Něco podobného jsem zažila dnes já s pruhatýma fuskama, velmi, velmi blízké setkání, vážení. Když musíš, tak musíš... :o)

8 komentářů:

  1. jani .. sem tam jukám ... to je krásný projekt ... ;-)
    a zajímavéé čtení

    OdpovědětVymazat
  2. Skácela miluju a Smuténku obzvlášť. Modlitbu a Ovečky mám vytištěný a přendávám z diáře do diáře už asi 10 let....je z nich tak krásně smutno...

    OdpovědětVymazat
  3. Jéé, zrovna tohoto Skácela jsme posledně vraceli v knihovně a dozajista si ho co nevidět zase půjčíme.....a možná nakouknu do antikvariátu....ponožky jsou úžasně šílené!!! A tamto posledné taky:):) Mějte se, myslíme na vás!!! R.

    OdpovědětVymazat
  4. To šálové nebe je krásný nápad. Asi do toho taky půjdu...

    OdpovědětVymazat
  5. Dobrý den,
    Nebeská šála je nápad úžasný! Já do toho tedy jdu. Cca za měsíc se stěhujeme, tak to je ideální na první rok.
    Mohu se zeptat, jak jste to pletla vy?
    Buď dobře vyfocené nebo netuším jakým vzorem to je a mě se to líbí.
    Díky moc Gabka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Gabko, já ji pletu hráškovým vzorem, tj. oko hladce, oko obrace.
      Např. zde (3. popis shora): http://www.kreativnitechniky.cz/zobrazit/107/RU%C4%8CN%C3%8D%20PR%C3%81CE%20-%20VZORY%20NA%20PLETEN%C3%8D%20II.

      Ony ty barvy pak jsou do sebe jakoby zapuštěné, nejsou to tak přímé pruhy jako v originálním popisu na sky scarf. Se mi to tak s jemnými přechody líbí víc, tak plantám tak:o)

      Hodně štěstí! J.

      Vymazat
  6. Tak na tento Tvůj projekt jsem těšila moc a moc.
    Samotnou mě láká, pořád přemýšlím nad nějakou svou verzí.
    Ale nevím co je špatně, že to nestíhám...

    OdpovědětVymazat
  7. Krásný projekt to s tou šálou a díky za připomínku Skácela♥

    OdpovědětVymazat