čtvrtek 6. září 2012

Centrála už jede podzim

No. Já vím. On ten podzim má ještě trochu času a zatím to tu patří létu, ač už krapet lomenějšímu. Já už se tak ale naprogramovala, nedá se. Nemůžu se dočkat, až se to zlaté listí začne tiše snášet, na ty šustící závěje a pečení brambor v popelu po úklidu zahrady. Vznik tohoto plédu byl vlastně absolutně nevyhnutelný:o) Pléd pěkně tlustý, jaký mívala babička a já si jej tak ráda házela přes záda, když se chlad začal pomalu vkrádat pod košili. Už vidím, jak v něm sedím pod jabloní, sleduju děti a zhluboka se nadechuju sychravého času. Luxus. Tohle přesně je pro mne ráj.

Popis na šál je, jako obvykle, z Ravelry. Chvíli jsem váhala, jakou přízi ze zásob vylosovat, ale nakonec padla volba na huňatou a poctivou Yetti od Vlnapu. Na jehlicích č. 5 přibývalo to podzimní slunkové chumlání jedna radost.

Já se tak těším, tak...

21 komentářů:

  1. Niekto tu frčí na rovnakej jesennej vlne:))) G.

    OdpovědětVymazat
  2. Ta to je nádhera! Pro mě je nepředstavitelné synchronizovat tvořivého ducha a roční období, obdiv.
    Karolina

    OdpovědětVymazat
  3. Jedním slovem nádhera! Tvoje podzimní naladění naprosto sdílím, už jsem vyměnila podzimní polštáře a dnes jsem sehnala perfektní kabátek k japonské šále, že, bylo to prostě nutné! :-) takže přeju pěkné podzimnění.......

    OdpovědětVymazat
  4. Janičko, krása! Ta silná příze dala krajkovému vzoru úžasnou plastičnost, moc krásné!
    Přeju hezký večer a slastné chumlaní...
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
  5. Úžasný šál! Moje babička-jezinka měla taky takový tlustý obrovský :-) Přesně, skvěle se do něj chumlalo.

    OdpovědětVymazat
  6. Nádherný šál !
    Barvička podzimu zachycena dokonale a jak je teploučký v tom ten podzim bude krásný :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Jani, Ty jsi tak hrozně šikovná...tákový kusanec :)). Barva pravá podzimní...!

    OdpovědětVymazat
  8. Jani, je dokonalý, jako ten nápis co má B. v srdíčku na tričku...vystihuje úplně přesně všechno, budeš hezky sedět pod jabloní a sledovat a být happy...
    Opatruj se, užívej plnými doušky a někdy naviděnou :-)))

    OdpovědětVymazat
  9. prekrásny... snáď sa to aj ja raz naučím :)

    OdpovědětVymazat
  10. Jani, toz to vase podzimni slunce jako vysite. Skvela prave a pokazde me prekvapis tvou sikovnosti a hlavne trpelivosti, coz moje slaba stranka.

    OdpovědětVymazat
  11. Nádherný :), zbožňuju tu barvu.

    OdpovědětVymazat
  12. je prekrásny...vzťah k jeseni máme rovnaký, milujem ranný ostrý vzduch

    OdpovědětVymazat
  13. Úžasnost ! Já se musim nutně naučit plést *_*

    OdpovědětVymazat
  14. Když vidím něco tak úžasného, říkám si, že bych se už vážně, ale vážně, měla naučit plést :-) Je to krásný kousek v mé oblíbené barvě :-)
    Ostatně celý blog je moc milý!

    OdpovědětVymazat
  15. Nadhera!! Diky za inspiraci Jani, popis ulozen na
    http://pinterest.com/monio/ Zdravim a preji krasne, babi leto, Monika

    OdpovědětVymazat
  16. tá farba je nádherná, ideálne na jeseň :)

    OdpovědětVymazat
  17. Jani, prosím, mohla bys mi na mail poslat adresu? Něco pro Tebe mám...*M.

    OdpovědětVymazat
  18. Už asi 10 minut sedím na Ravelry a se snažím pochopit, jak se tohle plete, ale přestože mám 6 semestrů AJ na FFMU, tak tohle prostě do mé hlavy nejde:-)))) no way....Jani velký velký obdiv!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak až budeš mít chvilku, jdeme na to, ju? jen se pak ozvi, ale určitě, katko, budu s tebou počítat. ahoj!

      Vymazat