pondělí 22. října 2012

O Medvědech a Lidech

Tato Ogárkova medvědí čepka vznikla ještě před mým odjezdem do porodnice (sprostě obšlehnuto zde). Veškeré drůbeži na Kohoutím vršku se dost líbila, pravda je totiž taková, že spíše než malý Kohoutek je ten náš Ogárek takovým dobrosrdečným méďou béďou, takže čepec skvěle dokresluje jeho povahu. Pravá pointa tohoto projektu ovšem přišla pár dní dýl (pro nás, Moraváky = později, že ano, Szczepanko), když nás v porodnici navštívil brácha s rodinou a od jeho milé dostal Benjamínek darem čepičku a rukavice. Musela jsem se v duchu usmívat. Nebudou to bratři v triku, budou to bratři v kulichách. Prostě kulišáci...

Pozn. hodna tesu do kamene: stejně je drsné, jaký kus cesty urazí malý člověk za tři roky Života, co? Z takového knoflíka malinkého takový chachar ušatý♥ Nechápu...

A když už jsem u těch srdíček... Baletkovic, pěkně děkuju♥♥♥ Absolutně nepatřičně jsem se dojala a myslím, že to vůbec nesouviselo s rozhozenými šestinedělními hormony. Lidská dobrota a velké srdce mne prostě dojímá bez ohledu na momentální aktivitu mých endokrynních žláz. Markéto, moc Ti děkuju. Ani teda nevím, čím to, že jsi to tak hezky vychytala, k Benjamínkově kolíbce a stařičké kulaté židličce jsi nemohla vybrat líp. Ale když nad tím tak přemýšlím, vlastně mne to u Tebe vůbec nepřekvapuje:o)

13 komentářů:

  1. Kluci vypadají úžasně, někomu čepice prostě sluší:).
    Doufám, že si maminka najde, když ne letos tak napřesrok, čas na nějakou veselou čepici pro dospělé.
    Ráda se inspiruji, protože ač mi čepice nesluší, tak je moje filosofie- čím méně je ze mě vidět, tím pro okolí lépe:).

    Přeji spoustu nezapomenutelných zážitků,
    Karolina

    OdpovědětVymazat
  2. Jani,
    úplně mě přišla na mysl pohádka Potkali se u Kolína:-)
    Ve vašem případě na Kohoutím vršku ;-)
    Ogárkovi a Benjamínkovi čepičky moc sluší!
    Markétka je duše šikovná,předobrá :-)
    I Vám dobrý vítr do plachet!

    OdpovědětVymazat
  3. Medvědí čepice je naprosto rozkošná a kluci dokonalí. Nebo obráceně? Taky přeju hezký týden!

    OdpovědětVymazat
  4. Aaaa, tak sem putovaly dárečky od Markéty :-) Opravdu krásně pasují!!

    Klukům kulichy moc pasují :-)

    Jolana


    PS: Také jsem si v Čechách dlouho zvykala na "dýl" a jiné podobné hlášky :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Jani, já se tady dojímám nad těmi fotkami, bratři v kulichu jsou fakt úžasní! A lidská dobrota, ta mě tedy taky dojímá...a jsem sobecká, chci být dojímána!
    Mějte se moc krásně!
    Pa, Helena

    PS: tu čepku máš hezčí, než je ta origoš, medvěd je prostě hnědej a basta :o)

    OdpovědětVymazat
  6. úžasný děti :)
    mají krásné čepičky! medvídci jsou fajnoví
    a příjemnou plavbu i vám :)

    OdpovědětVymazat
  7. Tak sem ráda, že mé věci dorazily tam, kam měly a už jsou hezky zabydlené :). Jani, ať vám slouží, bude mi potěšením!

    OdpovědětVymazat
  8. Ten čas opravdu strašně rychle letí, a ty máš ještě tu možnost srovnání Ogárek vs. Benjamínek. Mimochodem a co Stehýnko, jak se má? Z Agátky se už taky stává slečna, zatím taková mini, ale jde to strašně rychle. A košíky jsou moc pěkné a výbavička v nich, skoro jsem na to zapomněla.

    OdpovědětVymazat
  9. Dotaz mimo mísu. Nevíš proč mám místo fotky ten vykřičník? Dělá mi to už delší čas a vypadá to děsně. Díky.

    OdpovědětVymazat
  10. zdravím, chtěla bych vědět, kde jste sehnala tu čepici je boží :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tu medvědí...díky za odpověď

      Vymazat
    2. jee, já zase odpovídám brzo:-/ katastrofa se mnou, omluva!
      medvědí čepici jsem háčkovala. j.

      Vymazat