středa 21. listopadu 2012

Pořádky...

 Máme doma jednu takovou Skřiň. Pokaždé, když doma něco hledáme a pátrací akce končí fiaskem, skutečnost, že Skříň onu "myškavěc" vydá, je více než pravděpodobná. Bohužel. Je to totiž Skříň, ze které na vás vypadne klíďo píďo celý svět. Totální masakr. Včera jsem tam zase cosi nutně potřebovala vyštrachat, neptejte se, co. Nakonec jsem totiž seděla nad něčím úplně jiným (a byla jsem tolik ráda, že to na mne vykuklo). Fatalismus ve mne sílí:o)))

 Zásah dopisový. Taťka jezdíval do lázní, odkud nám posílal skvostná psaníčka. Buď polo/ilustrované, nebo vždycky s nějakou luštěninou, by nám ty mozky nezakrněly, bez přímého vlivu otcova:o) Myslím, že se to promítlo - minimáně v tom jeho poselství, co si v sobě neseme s láskou dál. Hlavně naplno. Mmch. ten budík - cituji: "Dětský - pěkný.", konec citace:o) - o kterém taťka mamce psal, stále mám...

 ...stejně jako zmijovku, která byla prostě Jeho. Těžko uvěřit, že ji mám mezi svými poklady uloženou už 23let. Letí to. Ale furt tak nějak k lepšímu, zdá se...

Opatrujte se. A hlavně neztrácejte nadhled, bývá často třeba:o)

6 komentářů:

  1. Jani, dlouhodobě tady pozoruju a obdivuju především, s jakým nadhledem umíš psát o věcech, u kterých zadrhává hlas. Mám podobné poklady, např. kuchařku po mamce, z které jsem si nejdřív opsala oblíbené recepty a pak ji stejně nemohla dát pryč, protože to písmo a tak ... Uf.
    Ovšem Ogárek ve zmijovce opět boduje - životnímu optimismu zdar! p.

    OdpovědětVymazat
  2. Anonymní22.11.12 9:28

    Brečím nad klávesnicí. Dojalo mě to. Nedávno mi zemřel brácha, taky mladý. Svět je někdy nespravedlivý, ale musíme jít dál...
    Lenka

    OdpovědětVymazat
  3. Milá Jano, krásně je to napsané... Je moc důležité mít takovou skříň, ze které padají vzpomínky.
    Dopisy s křížovkami a obrázky na mě zrovna nedávno taky vypadly, když jsem přebírala věci ze svého starého psacího stolu. Maminka mi je posílala na prázdninový tábor :-)

    OdpovědětVymazat
  4. ...jsem tak ráda, že si otevřela tu skříň...
    Měj se krásně, Jani!
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
  5. Jani, taky mám ráda, když na mě při hledání nebo úklidu nečekaně vypadne nějaká milá vzpomínka.
    ... Tatínek musel být úžasný člověk s veselou povahou. (A krásným, úhledným rukopisem.)

    OdpovědětVymazat
  6. tak tenhle příspěvek jsem četla hned po zveřejnění. a neměla sílu cokoli napsat. člověk někdy raději bezpečně mlčí. ale vracím se. nenápadně, ale přece. chraňme si to dobré v sobě, i vzpomínky.

    OdpovědětVymazat