pondělí 19. listopadu 2012

stars and stripes

Ve čtvrtek, když jsem byla na rohlíky, mlíko a mladou frontu, číhala v regálu s časáky mmj. i Praktická žena. Brala jsem to jako řízení osudu (jelikož toto periodikum se v našem provinčním konzumu opravdu běžně nevyskytuje), dala jsem jí ještě poslední šanci a přihodila ji do košíku ke zbytku nákupu. Zatím asi dobrý, Stehýnko bylo rádo a za její prototyp Anděla jsem zase ráda já. Teď už jen dokoupit květináče a vařechy - mládež se rozhodla, že Anděl bude super dárek pod chrasť pro pančitelky a tak a to se, přátelé, musí podpořit:o) Hip-hip!!
 
(Květináče zaujaly i Ogárka, ale o tom potom. Někdy...)

 Benjamínek to má všecko celkem v paži. Hodně mlíka, dost spánku, disciplinované prdy, co se nešprajcují v břůšku, vtipná sourozenecká společnost, nekonečně mazlení a povídání a výprav v půjčeném kočárku, protože ten náš už jsme stihli odvařit. Výborná akce. Tuto série fotek z Shelteru, obzvláště u pořizování prvních dvou fotek jsem se cítila jako pako. Jo, není nad to fotit pevnou padesátkou z natažené ruky (štěstí, že ty mé jsou celkem dlouhé). A tu poslední shelterovou (výše) pořádně prostudujte. Mně trvalo tři roky, než jsem si toho kouzelného percentuálního složení všimla, eh...

Katka mi připomněla, že mezi projekty k nutné realizaci byl i Baktus. Jednoduchý trojcípý pletený šál, který využívá pouze ok pletených hladce a základního přidávání/ujímání. Pracuju podle tohoto popisu, Katka odkazuje na Drops, který poskytuje návod i v češtině (což se takto v Česku taky hodí, že). A abych nezapomněla, u Vevky najdete i bezva návod na rukavice!

10 komentářů:

  1. Jani, to je milé,ani jsem nevěděla, co pletu..:-) váš malý myslitel s dudlíkem je ovšem nejlepší! Pěkně roste!

    OdpovědětVymazat
  2. Hezký večer Jano, to je nádhera, tolik inspirací!!!!!!! Váš blog mě moc potěšil a inspirovala jste mě k vytvoření svého, ale zatím se tu dost ztrácím. Díky! Bára

    OdpovědětVymazat
  3. Janinko, ty Tvoje mimina, jsou prostě Boží. Mám tu čest ji taky poznat - sourozeneckou lásku, přijímat i dávat. Je to dar a pomoc zároveň.
    No a to složení.....90% lásky....co dodat.

    OdpovědětVymazat
  4. Složení je fakt ftipné ( co jsem objevila Modní peklo, čtu složení u všeho poctivě :o)) Andělíček super, dobře se doma bavíte.

    OdpovědětVymazat
  5. Jani, tak uz ti mladez bere vitr z plachet a sama vyrabi a cini se bajecne, to se musi nechat. Andel primo z nebe s andelskym oblicejem.
    A to chemicke slozeni je taky andelske, ze?

    OdpovědětVymazat
  6. Fjů. Že bych to zvládla aj já? :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Máš krásný deti, Jani...

    OdpovědětVymazat
  8. Bože, ty miminčí ksichtíky :-) Závistí jsem celá zelená...
    A co se týká toho šálu Baktus, tak ten je fakt nutný. Už hledám patřičná klubíčka :-)

    OdpovědětVymazat
  9. to je nunánek!! Jani a Jani G.:) víc nám ty mimoušky ukazujte, nám matkám, co se denně dohadují se svéhlavými odrostenci..

    OdpovědětVymazat
  10. Tak jsem ráda, Katu, jaká osvěta:o) A máš pravdu, roste. Dneska nám dr. dokonce doporučila trochu brzdit, 400g/týd je prý moc. Technicky si to nedovedu moc dobře představit, jak jej budu krotit, zvlášť k sourozeneckým prognózám - oni byli cvaldové všichni (spoň něco mají po matce)...

    Barboro H., fandím! Kdyby cokoliv, dejte vědět, pokud budu vědět, poradím.o)

    Mončo, je tak. My jsme s bráchou docenili sourozenecký pouto teprve když odešla mamka, jinak jsme to brali strašně samozřejmě... hlupaci! Teď už víme! Juch!

    Ilčo, Míšo, Jančo, že pěkně děkuju ♥

    Veve, tož bať že zvládla, šecko šecičko:o) Hlavně s tím pokojíčkem fandím!

    petko, Baktus je naprosto nevynutelnou záležitostí, fakt. Mně můžete věřit...

    Olčo, nevím, jak Janča, ale u nás jde ňuchňání mimina a dohadování s dorostenci ruku v ruce. Zvlášť ta nepokorná pre-puboška už mívá občas fakt dost. Nebo já?!! :o))) No a nakonec - abychom my se nedohadovaly s dalším prckem-svéhlavičkou (odrostlými O. a Emkou) a Ty si nemuchlala nějaké nové malučké Svččátko... aha!

    OdpovědětVymazat