neděle 9. prosince 2012

Kusudama

Jsou občas noci delší než dlouhé, ve kterých je skládání čehokoliv tím nejlepším možným, aby člověk neskládal jen ty hromady "hlavových" záležitostí, plány, příběhy, radosti i zmatky a tak, víme. Na ND.cz jsem si včera u Barčiny fotky vzpomněla, co že jsem loni (mimo jiné) nestihla, tak letos !

Jednotlivé lístky a jejich spojení v základní kytku: kusudama flower
Spojení dvanácti kytek v kouli: kusudama ball

Předloni u nás frčely hvězdy (odkaz na různé typy jsou v postu), nedokončila jsem 3d hvězdu (která je ve výsledku moc pěkná, popis třeba tu), taky se mi líbily hvězdičky, které jsem prvně viděla u Bohdany (tutorial zde, například)... Ideální pro práci s dětmi (ověřeno) jsou i s návodem k vidění u Ilony. A sněhová koule u Olči!

Druhou adventní s radostí (a třetím adventním jakbysmet)!

14 komentářů:

  1. No Jani...nádhera!! A ten pletený pléd u toho, hm...

    OdpovědětVymazat
  2. Moc pěkné, skoro jako u Olči včera :-) Terka

    OdpovědětVymazat
  3. krásný .. a jak dlouho to tak asi trvá? je to paráda ... !

    OdpovědětVymazat
  4. Jani, ta je nádherná. Zajímalo by mě, kde se dnes dají sehnat ČB noviny. Už vím, co budeme v brzké době dělat.

    OdpovědětVymazat
  5. Úžasné :-)
    Vypadá to na nějakou zrecyklovanou knihu, že?

    OdpovědětVymazat
  6. taky moc pěkná prácička Jani a skvělá doporučení:)), hlavně to na nd.cz, to je krása

    OdpovědětVymazat
  7. co to bylo za čtivo, že se mu dostalo takové cti :)), kusudama ball je parádní..mám tu knížku s origami..ehm, ale zatím jsem happy za každou chvilku v posteli.

    OdpovědětVymazat
  8. Ola ola Jani ... holky akurát ulehly chorobou ..to je krásná činnost na leháro doma .. kuju

    OdpovědětVymazat
  9. Jani, to vypada velice efektne. Diky za navody, rada neco spacham. Mej se bajecne!

    OdpovědětVymazat
  10. Ahoj Janka, krasny blog a skvele inspiracie :-) dakujem!
    Zdenka

    OdpovědětVymazat