úterý 18. prosince 2012

PF pro letošek

Letošní PF-ka jsme narozdíl od (před)loňských pojali krapet praktičtěji. Jakože si sněhuláka můžete pověsit na kličku okna, stromek, nějakou skobičičičku nebo úplně někam jinam, třeba. Nápad je z loňského tvořivého adventního kalendáře od lilly a. Kuřata se bavila skvěle a já možná ještě krapet víc. Klasika.

Sněhuláčí sraz. To je vždycky srandy hromada...

...pro všechny zúčastněné, zjevně!

13 komentářů:

  1. Sněhuláci jsou supr, čupr! Zrovna dneska jsem hledala, kde sehnat větší množství dřívek od nanuků a nskončit jako maminka Gilberta Grapa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :o)čistě preventivně tudy, andreo...
      http://www.davona.cz/drevene-spachtle-prirodni-50ks/d-92373/

      Vymazat
    2. A já myslela, že jste nejdřív mlsali ;o))

      Vymazat
  2. To je náádhera a ta poslední fotka je dokonalá.

    OdpovědětVymazat
  3. Prakticky, zabavne a jeste ucelne. Krasne Vanoce. Ta pusa drobkova je kouzelna.

    OdpovědětVymazat
  4. Krásní sněhuláčci, super obálky ;) Je fajn, že ještě někdo posílá "klasická" PF, ne jen sms.
    Děti jako vždy kouzelné.

    OdpovědětVymazat
  5. jako vždy je mi tu pěkně. Jani, ocenila jsem Tvůj blog a Tebe, jako asi vždy :), ale je to ocenění bez závazků, takže nic z toho nevyplývá. změnila jsem pravidla, což nejen před vánoci je potřeba, myslím. měj se pěkně se Stehýnkem a svými chlapci ♥. mějte krásné vánoce!

    OdpovědětVymazat
  6. Děkujéééém! Krásné nečekané překvapení:) R.

    OdpovědětVymazat
  7. Kouzelné, dojemné! Sněhuláci, děti...
    Moc vás všechny zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
  8. Odp.:
    Jani, malý má velmi nemocné ledviny (kdykoliv hrozí jejich selhání) a vysoký krevní tlak. Včera jsme si ho mohli po 3 týdnech poprvé přivést domů, ale nikdo z dr. přesně neví, jaký průběh čekat, protože je to vzácné onemocnění. Každý týden budeme vyrážet na kontroly...

    Máš moc krásné děti. O. bude určitě rošťáček.

    OdpovědětVymazat