sobota 1. prosince 2012

Tradiční

pečení * tradiční cukroví * tradiční partička. Jo, ty Vánoce...
Juřínkovic perníčky
40dkg hl.mouky
12dkg medu
16dkg cukru moučka
6dkg másla
2 vejce
citr. kůra
1ČL perníkového koření
1ČL jedlé sody

Adventem v objetí s těmi Vašimi ♥ Cheers!

11 komentářů:

  1. spíš netradiční partička:), takhle při třech dětech píct Jani, jsi dobrá, já se k tomu letos nemůžu dokopat.., malej pěkně prokoukl, jak hledí na tetu:)), pěkný advent i tobě Jani, myslelas v objetí, že jo?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ale jistěže, dušenko, objetí, jak jinak:o))) jen jsem se na oka-mžik stala absolutně jetou obětí svého spánkového deficitu a vypustila tu prasárnu, na kterou jsi mne tak hezky upozornila - kuju moc:o) a mazej na kutě, tolikých hodin a ty tuto. já už taky jdu. dobrou!

      Vymazat
  2. krááásne , nádherné deti nemám slov :-) máš šikovných pomocníkov krásny advent....

    OdpovědětVymazat
  3. Bože, máte jednoho okáčka za druhým...malý je překrásný...A taky bude ve všem asi hodně "vpředu", potáhne ho vzor starších a bude chtít všechno jako oni...Tak se připravte na chození pod 10ti měsíci.....hihihi.....http://www.betterthaneden.com/2012/11/luke-walker_5.html Hezký advent, vánoce a hlavně zdraví....Milky

    OdpovědětVymazat
  4. Vy "už" pečete? Já se pořád ne a ne naladit. Taky jsem vařívala s Agátkou v nosítku na kuchyňské desce. Teď už je to zdatná pomocnice. Perníky upeču podle vás. Jdu zadělat.
    A objímat se fakt potřebuju ze všeho nejvíc.

    OdpovědětVymazat
  5. Blbě se zeptám, to těsto se dá zadělat v pekárně? Vidím fotku....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mončo, ta pekárna se tam jen tak náááhodou válela, zaděváli jsme hezky hnětmo, ideálně obouruč /event. čtyřruč, v souvislosti s Tvým komentem výše - že zdravíme, pomocnici:o)/. Čau tam na sever...

      Vymazat
    2. Stydím se, že jsem si to chtěla "zjednodušit".
      Čtyřruč to bude stejně lepší.
      Pozdrav vyřídím. Děkujéém.

      Vymazat
  6. Ahoj Jani, já si právě večer říkala, že je čas na perníky, ale každej rok scháním recepis, jakobych si už konečně nemohla někam poznamenat a uložit. Tak letos budu následovat Tvoje instrukce, akorát udělám bezlepkovej pokus a zadělávat budu jednoručně :). I když bych řekla, že to nepůjde stejně jako malování stěny, u toho mi nemusil nikdo držet misku :). Jo díky za dostaveníčko u mě, nic se neděje a ouplně chápu! Takeit easy! Jo a Benjamínek má čupr vestu! Krásný den.

    OdpovědětVymazat
  7. Jani, jenom tiše závidím a obdivuji(myslím to pečení, co s týče dětí jsme vyrovnány, jen ty moje jsou trochu odrostlejší), krásný adventní čas,
    Marcela

    OdpovědětVymazat
  8. Benjamínek má nádherná kukuč. Přidávám se k obdivovatelům, že zvládáš s tak malým miminkem péct.

    Dneska jsme podle Tvého receptu pekly perníkovou chaloupku a pár andělů. Mňam.

    OdpovědětVymazat