středa 5. prosince 2012

..ťup ťup..

Letos se mi podařilo, co jsem loni absolutně nedala - najít mj. i mikulášské punčochy, co jsme dělaly se Stehýnkem čtyři roky zpátky. Takovou radost mi to udělalo! Smála jsem se nad tou krabicí jako blázen a děti, tuším, ještě dlouho přemýšlely, co té matce zase švihlo hlavou. Nevadí. Zvlášť vzhledem k faktu, že to byl asi tak jediný světlý moment dneška, si jej ve vzpomínkách hýčkám jako klenot z nejcennějších. A už ted mám naprogramované, že zítra to bude poměrově přesně naopak, tedy ty radosti vs. průsery. Teď ještě co na to svět... Aha!

Když začalo o víkendu u nás na Vyhnálkově sypat, měli jste vidět Ogárkova očka. Jasně, jiskrnný pohled jsem mohla stejně tak dobře připsat té virózce, ona taková probdělá/prosmrkaná/proteplotovaná noc dá jednomu (až třem) pořádně zabrat, ale něco dávalo tušit, že tyto jiskérky jsou trochu více od radosti, než od teplot:o) Ale zpátky ke sněhu - dokud je ho na sněhuláka pomálu, udělali jsme si aspoň jednoho otiskového. Velké kouzlo, tyto otisky! Vločky doťupkat uchošťourem, pro velký úspěch nám některé expandovaly i na dřevěný rámeček, pořádná chumelenice, to vám povím...

Mmch betlém od mých posledních páťáků, láska veliká - ti páťáci i makovice, tedy.

PS: Mařenko, jak já na vás, neštovicové bojovníky tam za kopečkama, při tom ťupkání myslela... :o))

10 komentářů:

  1. Dobrý večer (či dobrou noc..? - přála bych vám ji). Jen tak málo z trochu jiného soudku :-) .Takže se mi potvrdilo že pedagog. :-) Typovala jsem jaká oblast- nejprve biologie...pak angličtina... pak výtvarka... případně předmětová kombinace..:-) A teď páťáci! Takže první stupeň - vše to dohromady (čím to, že nějak přirozeně inklinuji k lidem "speckařům", či "mateřinám" či "prvostupňařům"). To jen taková malá vsuvka. A ať se vyzdravíte přeji. Monika

    OdpovědětVymazat
  2. To je radost jako vždycky, když k Vám nakouknu. Punčochy parádní, páťácký betlémek vpravdě Boží, ale nejvíc mě dostaly ty neštovice :-) :-) :-)
    (Aby si zmíněná M. nemyslela, že jsem až tak velká škodolibka, vzpomněla jsem si totiž, jak jsme prakdysi proneštovicovali dobrých půl roku: čtyři děti ve věku 7 měsíců až osm let plus nejzazší možná inkubační doba... Jojo, člověk vydrží leccos :-) Naše děti tehdy vypadaly jako váš sněhulák, ťup, ťup :-))

    OdpovědětVymazat
  3. ty válíš Jani....my jsme měli trochu hektického Mikuláše, ale dítko bylo ščastné, a to se počítá....mamince k dobru
    makovička se Svatou rodinou je krásná, stýská se Ti? Agu je páťák, jsou to supr děcka a supr věk, myslím, tedy určitě tě měli moc rádi

    OdpovědětVymazat
  4. Jani,
    ťup, ťup příspěvek opět velice povedený:-)
    Vločky i ty neštovice s Maruščinými bojovníky v něm vidím ;-)
    Betlémek překrásný a páťáci měli velké štěstí, že je vzdělávala a zase bude taková osobnost jako Vy / Ty/ !

    OdpovědětVymazat
  5. Krásoty vŕškové, citové, každodenné a vzácne:)

    OdpovědětVymazat
  6. nádherné ozdůbky ze šustí..:))

    OdpovědětVymazat
  7. miloučké ťupkování a úžasný betlémek .. miluju figurky z šustí a poštěstilo se mi vlastnit zatím jen dvě velikončně laděné ale já to doženu a příště pořídím i ten betlém .. / nebo že by už letos? :)

    OdpovědětVymazat
  8. Jani, děkuji za pohlazení po duši. Ďobance se pomalu hojí :-))) Nálada se zlepšuje, přímo úměrně s jejich hojení, ještě nějak dohnat zpoždění v učivu a bude zase faň. Zdravím za kopečky a myslím na Vás. M.

    OdpovědětVymazat
  9. ...a že děkuju za komentáře:o)

    OdpovědětVymazat
  10. Ten Betlém jsem zkoušela vyrobit před pár lety a povedl se:) Ale piplačka teda neskutečná:))

    OdpovědětVymazat